Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

czwartek, 26 października 2017

Magazyn: Littlest Pet Shop Zakątek Zwierzątek nr 6/2017

Cześć!
Ostatnio przyuważyłam w sklepie gazetkę Zakątek Zwierzątek. Słyszałam już wcześniej, że dodawane są do niej figurki, więc postanowiłam ją zakupić i sprawdzić co to za figurka i co możemy znaleźć w środku.

Niestety całą gazetkę "prowadzą" komiksowe postaci, za którymi średnio przepadam. W środku znajdują się: quizy, kolorowanki, komiks oraz w większości zagadki. Znajdziemy tam również plakat z postaciami z okładki, a na jego odwrocie wzór przyczepy do wycięcia i złożenia, czyli to, czego w gazetach jako dziecko nienawidziłam - musimy wybrać czy chcemy plakat, czy może go pociąć i złożyć przyczepkę. Jest też konkurs, w którym do są wygrania fajne zestawy z G5 i to mnie zainteresowało najbardziej




Gazetka jest przyjemna i kolorowa, ale zdarzają się grafiki bardzo słabej jakości. Naprawdę. Czasem jest to jedna wilka pixeloza i ten plakat jest tu przykładem. Kierowana jest do małych dzieci, więc treść nie jest wybitna, a i nie mam żalu, że nie znalazłam tam niczego dla siebie. xD Dlatego przejdźmy do powodu, dla którego kupiłam ten magazyn.


Do gazetki jako prezent była dołączona figurka Calli Boxton. Nie ma dziurki, nie ma loga LPS - ot zwykła figurka. Jedynie napis "Hasbro" na brzuchu sugeruje nam, że to naprawdę może być ich twór.
Calli nie rusza głową ani odrobinę. Jest wykonana z twardej gumy podobnie jak nowsze LPS-y. Niestety jest to typowa budżetówka na potrzeby magazynu, więc jest słabej jakości. Mój chłopak myślał, że to podróba, więc sami rozumiecie... :x W dodatku pod głową ma bardzo duże nacięcie i myślę, że to dlatego, że spód głowy był doklejany do niej oddzielnie. Nie jest to cały odlew, tak jak w normalnych Pet Shopach.


Kształtem przypomina G4 i mogę się mylić, ale wydaje mi się, że gdzieś już widziałam identycznego Pet Shopa, tylko w wersji niebudżetowej...

A jednak!


Wiecie co? Mimo wszystkich wad, to całkiem dobrze patrzy się jej z oczu i nawet podoba mi się sposób, w jaki wychodzi na zdjęciach. :)

Czy było warto? Odpowiedzcie sobie sami. Mogę tylko przypuszczać, że większości się nie spodoba i to nie tylko ze względu na jakość. :P

11 komentarzy:

  1. Ja mam taką gazetke a do niej byuł taki szary kotek. Ona\on ma tak jakby zlepiony tłów i głowe :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam recenzję tej figurki u LPS Honey i z tego co wiem, to ten kotek jest z plastiku.(?) Tego samego spodziewałam się po tej figurce, ale dobrze wyszło, że jest gumowa. :) Ale mogliby dodawać normalne Pet Shopy.

      Usuń
  2. hymm... sam w sobie model pieska fajniutki, ale hasbro idzie na łatwiznę xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ujdzie, szczególnie jeśli chodzi o te gazetkowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię!!!!!!! :))))))

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama w sobie figurka jest okki. No i w sumie jak na gazetkę to nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama w sobie figurka jest okki. No i w sumie jak na gazetkę to nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, pamiętam stary zakątek zwierzątek jeszcze z 2008 :")
    kiedyś to było o wiele lepsze :"))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem kiedyś były lepsze. Kupiłam jeszcze nowszą gazetę i ta twoja jest lepsza. Kupiłam tą z Golden retrieverem A ni dawno kupiłam taką normalną figurkę też Golden retriever i ładniejsza jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gazetkach te figurki są gorszej jakości, ale trafiają i tak fajne. Możesz zobaczyć np. myszkę w najnowszym z wpisów.
      Ciężko mi się odwołać do zawartości, może jakbym miała 8 lat... :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)