Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

poniedziałek, 19 lutego 2018

Nowości ze świata LPS - galaktyczne figurki, LPS z puszki i pyszny zestaw

źródło: businesswire.com

Od 17 do 20 lutego w Nowym Yorku odbywa się Toy Fair. Jest to pewnego rodzaju impreza, na której firmy zabawkowe miedzy innymi prezentują zapowiedzi na bieżący rok. Nie wiem czy to najważniejszy punkt tej imprezy, czy chodzi w tym wydarzeniu jeszcze o coś więcej (wiem, że można na miejscu nabyć pewne ekskluzywne rzeczy), ale nie chcę wchodzić w szczegóły. W każdym razie dostaliśmy kilka zdjęć promocyjnych przyszłych figurek, chociaż osobiście z niecierpliwością wyczekuję tych z oficjalnego stoiska Littlest Pet Shop. A więc co dostaniemy w tym roku? :)
Pierwsze zapowiedzi widzicie na zdjęciu powyżej. Temat przewodni to oczywiście jedzenie. Z tego, co się orientuję mają być to blind bagi, a bardziej po polsku - saszetki. I nie tyle saszetki, co puszki, bo właśnie w takich puszkach po kocim żarciu będą się znajdować Pet Shopy. Super pomysł? Mnie się podoba. :D


źródło: delish.com


Po zdjęciu promocyjnym wnioskuję, że w pierwszej serii (o ile powstaną kolejne) będzie do zebrania 10 zwierzaków ubranych po prostu w smakołyki, a kostium będzie składał się z dwóch części: ubranka i opaski. Wyjątkiem jest rybka. O ile się nie mylę te LPS będą w normalnym rozmiarze. Ufff... na szczęście. Zdecydowanie mam trochę dość mniejszych wersji. Jest ich po prostu za dużo.
Który LPS podoba Wam się najbardziej? Truskawkowy żółwik, koci burger a może kot w sushi? Ten koteł i jamnik w hot dogu to zdecydowanie moi faworyci. :)

źródło: delish.com


źródło: delish.com


Kolejna nowość nie jest dla mnie już tak ekscytująca. Głównie dlatego, że pełno tam minisów, a w dodatku dostajemy znów te same kształty jedynie ze zmienioną kolorystyką. O czym mówię? O serii galaktycznej rodem z Tumblra. Brzmi dobrze? No nie do końca...

źródło: thetoyinsider.com

Seria nosi nazwę Cosmic Pounce i zawiera 40 zwierzaków. Widzę, że jest to pełnoprawna 3-cia seria G5. Sporo będzie tych zwierzaków, jednak do mnie nie przemawiają. Nie podoba mi się ani ich kolorystyka, ani wygląd całościowy. Nie dostaniemy nawet jednego nowego kształtu regularnych LPS. Seria ma się ukazać jesienią, więc u nas pojawi się zapewne późną jesienią lub zimą.

Cena powyższego zestawu wynosi 19.99$ i zawiera 11 zwierzaków. Jest to tyle samo, ile w przypadku zestawów, które zostały nam zaserwowane ostatnio (recenzja The Sweet Sort), a jednak cena jest wyższa. Poprawcie mnie, jeżeli się mylę.


źródło: thetoyinsider.com
W kolejnym zestawie mamy same maluchy, jednak jest tam coś, co przyciąga moją uwagę. Czarny dziobak! Przyznam, że zapowiada się całkiem interesująco. A jego atutem na pewno jest to, że posiada "tatuaż", który świeci w ciemności. :)

źródło: thetoyinsider.com

I tak, jak w poprzednich seriach dostaniemy również opakowania z dwoma figurkami. Niestety w rozmiarze mini. Szkoda. Jedyne, czym jestem zainteresowana z tej serii, to świetlik i konik, które znajdują się poniżej. Cudowny robal, prawda?  ♥


źródło: thetoyinsider.com


Ale to nie koniec! Wracamy do tematu jedzenia, bo o to przed Wami kolejny zestaw zawierający 12 LPS-ów, w tym 3 standardowe: kotka, misia i jelonka. I o ile miś średnio mi się podoba, a czarny kotek (swoją drogą cudowny) dostępny jest w podwójnym zestawie, to na jelonka choruję. Jest śliczny!
Ten zestaw tak, jak poprzednie również dostępny będzie jesienią.

źródło: kidscreen.com

Na koniec wrzucam Wam link do PDF-a z oficjalnej strony Hasbro z broszurką. Są tam figurki, które niedługo, a właściwie na dniach powinny pojawić się w sprzedaży. Niektóre już nawet są na Allegro. Jeżeli jesteście ciekawi, to zaglądnijcie. :)

Uff! Przebrnęliśmy jakoś przez to. :D I co myślicie? Ja nie mogę się doczekać puszeczek. Uważam, że pomysł jest świetny, a większość z tych LPS bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że jak najszybciej do nas trafią. :)

Do napisania! 

12 komentarzy:

  1. O.BO.ŻE. HASBRO,UWIELBIAM CIĘ ZA TO!
    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,SPEŁNIENIE MARZEEEEEEEEŃŃŃŃŃŃŃ!!!!!!!!!!
    OK,może spokojniej.No,ale puszka to taki świetny pomysł! I ten kot w sushi! I ten kot-hamburger! (Ham-kot xp) I,i,i... I ta pizza na mopsie!!! Creatures,uwielbiam cię za to!!! I... Galaktyczne LPS!!! O ile pierwszy zestaw jakoś mnie nie jara,(miła odmiana,prawda?) to ten drugi... Czarny dziobak? Z tatuażem świecącym w ciemności? Muszę go mieć!!! Wiem,jaram się,jakby Hasbro przywróciło G2,ale... Nie no,to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. O maj gasz. O maj gasz!!!!!!!!!!!!!!!! JAKIE ONE SĄ UROCZEE!!!!!! Dzięki wielkie że zrobiłaś tego posta 😍 Musze mieć wszystko chociaż po jednym. MUSZE!!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. *patrzy na figurki* *zachwyca się* *umiera*
    Omg *^* śliczności po prostu... muszę choć jedną tą puszkę mieć, pomysł genialny xd ale najlepszy kot donut, kot hamburger i jamnik hot-dog :D ale teraz tak patrzę... ten jamnik był sprzedawany jako pojedyncza figurka... oj, nieładnie Hasbro. Nieładnie.

    Mi się za to te galaktyczne podobają xd uwielbiam galaxy *^* (pierwsze skojarzenie: GALAXIS!) a szczególnie ten Twój wymarzony dwupak *^* robaczek przecudny, konik też wyjątkowy. I ten pierwszy też jest spoko, tylko, jak dla mnie, zdecydowanie za dużo kurdupli ;-;

    Ale ostatni zestaw też śliczny, zwłaszcza kotek i jelonek *^*

    Tylko ten, moim problemem jest to, że do 'mojego' sklepu nowości napływają baaardzo powoli i w niezwykle małych ilościach... u mnie chyba nawet Black&White nie było (na które strasznie czekałam ;-;), chyba, że o czymś nie wiem...

    Dobra, rozpisałam się jak nigdy, kończę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW mnie też podoba się ta "GWIAŹDZISTA" nowość, a jeśli chodzi o puszkę to wspaniały (nawet nie dobry) pomysł! Ale to w New Yourku, sprzedają je, czy w Polsce? Bo jak dojdą do Polski, to od razu wy trzasne te new LPSy. Muszę, tak mi się podobają! Achhhhh są po prostu słodkie!
    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej powinny się pojawić i u nas. Może jedynie z opóźnieniem, bo przeważnie nowości docierają do nas później niż do USA. :) Ale nie wiem czy któryś z tych zestawów jest exclusivem do kupienia wyłącznie na terenie tegoż eventu.

      Usuń
  5. Jeju, doczekać się nie mogę. Zastanawia mnie, czy te ubranka da się zdejmować, choć pewnie tak.
    Zastawy galaxy to nie taki zły pomysł, tylko w opakowaniu (gdzie jest ich po kilka) wygląda to nieco pstrokacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria powiązana z jedzeniem wygląda zachęcająco i chyba nawet skuszę się na jedną z tych figurek, z cichą nadzieją, że trafię na kotka sushi albo coriego w taco!
    A teraz pierwsze co rzuciło mi się w oczy po przejrzeniu listy z PDF-a to:
    #2-74 - design niczym numer #336 z G2
    #2-88 (swoją drogą cudowna) - design #334 z G2
    #2-77 - Brooklyn czy to ty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, galaktyczne lpsy dostępne już w Smyku! :3 Lecz ja z niecierpliwością czekam na puszeczki. Chociaż moja ciocia pytała się wczoraj pani z Smyka i powiedziała, że przyszła im dostawa i bardzo szybko się sprzedała. Zostały jedynie pawie (swoją drogą bardzo rozkoszne) wiec szansa jest na to że były już puszki, jednak ja jestem w górach więc nie kupię :cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze puszeczek nigdzie nie widziałam, ale ogólnie Smyk dość powoli dostaje nowości... Myślę, że w ToysRUs będą wcześniej. A jeszcze wcześniej to pewnie w sklepach internetowych i Allegro. :>

      Usuń
  8. Tydzień tem w carrefourze kupiłem córce puszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Przejdę się w najbliższym czasie zobaczyć. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)