Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

poniedziałek, 25 grudnia 2017

11. Wesołych Świąt!


Hej!
Ostatnio na nic nie miałam czasu. Bieganie za prezentami, kończenie rzeczy na zaliczenie semestru, świąteczne przygotowania... Czuję, jakby cały grudzień trwał jeden dzień. Do tego teraz jestem chora. Planowałam kilka notek, ale się nie wyrobiłam. Może za rok. ;) Jednak chciałabym tak szybciutko życzyć Wam szczęścia i radości z życia, bo to jest najważniejsze!

Wesołych Świąt, kochani! 🎄🌟

5 komentarzy:

  1. Spóźnione Wesołych Świąt xdd I z góry Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt - choć już po najważniejszych dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety troszeczkę spóźnione, ale... WESOŁYCH ŚWIĄT!! No i oczywiście szczęśliwego Nowego Roku ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi zdolnialniacha jestes najlepsza hi hi ����

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)