Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 2 marca 2018

Toy Fair 2018 - zapowiedzi nowych LPS na bieżący rok

źródło: https://twitter.com/HasbroNews/

Cześć!

Toy Fair 2018 za nami. Już wiemy co dostaniemy w tym roku. :) W Internecie w końcu pojawiło się trochę zdjęć i filmików z tego wydarzenia. Więc czas na małą analizę i podsumowanko. Jeżeli przegapiliście ostatni post z nowościami, który można nazwać częścią pierwszą to zapraszam tu.

Zrobiłam kilka screenów, aby łatwiej było mi omawiać nowości. Wszystkie linki do filmików, którymi się posługiwałam zostawię na końcu posta w źródłach. Jeżeli jesteście ciekawi, to zaglądnijcie. :)

Powyżej widzicie jak wyglądało stanowisko marki Littlest Pet Shop. Pierwsze określenie, które przychodzi mi na myśl - słodkie. Do tego kolorowe i pocieszne. W końcu żegnamy stare kreskówkowe postaci i dostajemy nową odsłonę LPS. Do mnie ona przemawia w stu procentach i zawsze jestem podekscytowana nowościami, ponieważ większość z nich bardzo mi się podoba. Po prostu trafiają w moje poczucie zabawkowej estetyki. :) 

W tym roku głównym tematem jest zdecydowanie jedzenie. Zdominowało całe stoisko. Większość serii, które dostaniemy będzie powiązane z jedzeniem. Mnie to cieszy, bo uwielbiam takie połączenia. Ale zdaję sobie sprawę z tego, że jednocześnie może powiewać nudą. Ale o tym jeszcze będę rozprawiać.


źródło: https://twitter.com/C3Lab/

Na początku przyznam się do błędu. Myślałam, że zapuszkowanych (hehe) zwierzaków dostaniemy 10. Tym czasem będzie i o wiele więcej. Ile dokładnie? Niestety tego nie wiem. Czekam na jakieś informacje. Jednak jest to wspaniała wiadomość. Jestem fanką tego pomysłu. Podoba mi się na tyle, że na pewno spróbuję zdobyć jak najwięcej LPS z tej serii.
Na zdjęciu możecie zobaczyć, jakie jeszcze Pet Shopy oferuje nam Hasbro. Jest i naleśnikowy niedźwiedź, i kokosowa małpa, i paprykowa chihuahua, i spaniel oblany... czymś (czy to jest spaghetti?!), i królik, i słoń, jakiś kot, może nawet pancernik... Przyjrzyjcie się dokładnie. Zakochałam się co najmniej w połowie z nich. :P



Teraz przejdę do czegoś, co już mamy w polskich sklepach, czyli Frosting Frenzy. Są dostępne od jakiegoś czasu, więc nie będę się na ich temat rozpisywać. Powiem Wam jedynie, że rybka rozdymka jest wyjątkowo kusząca. :)


źródło: https://twitter.com/HasbroNews/

Mamy tu również serię kosmiczną, która nie za bardzo przypadła mi do gustu, ale po reakcjach w komentarzach pod ostatnim postem wychodzi na to, że Wam wręcz odwrotnie. :D

źródło: https://twitter.com/HasbroNews


Więc czego możemy się jeszcze spodziewać?

O  jednym z poniższych zestawów pisałam w ostatnim poście. Jednak okazuje się, że dostaniemy dwa zestawy, a nie jeden. Oba z dwunastoma zwierzakami. Na screenie wiele nie widać a propos drugiego zestawu, więc obejrzyjcie sobie filmik. Dostrzegam tylko to, że z większych LPS-ów dostaniemy papugę i królika (chyba agorę?). Ciekawe czy to ten sam co z wcześniejszego zestawu (#2-105). Pewnie zmienią mu jedynie kolor.

Wychodzi na to, że w tym roku nie dostaniemy żadnych "normalnych" domków, statków wycieczkowych ani  innych większych zestawów. Dostaniemy natomiast kolejny samochód. Szczerze mówiąc nie wiem czy jest to jeżdżąca budka z jedzeniem, ani do czego ma to służyć. :P Ze zdjęcia wynika, że jest całkiem sporych rozmiarów, więc jest to bardziej domek do zabaw niż pojazd sam w sobie. Podoba mi się koncepcja, ale jednak wolałabym, żeby mimo wszystko był to zwykły samochód.
Zwierzaki widoczne na zdjęciu poniżej są prawdopodobnie częścią tego zestawu.


A dalej... rybka. Tak, będzie rybka w okularach z brokatowym ogonem. Wygląda na całkiem sporą. Albo to przez to, że jest wśród tych małych knypków. :P Ciekawe w jakim zestawie będzie i czy ma coś wspólnego z pawiem poniżej... 




... który swoją drogą wygląda... Moja opinia o nim jest taka, że widzę w nim uosobienie wszystkich złych zmian, jak wprowadziło Hasbro od G2 do serii chodzących i ruszających oczami plastikowych LPS. Plastikowy ogon z kawałkiem materiału nie kojarzy mi się za dobrze, bo ze spadochronami z Kinder Niespodzianki, których nie chce trafić większość dzieci, a gdy już je trafią, to są rozczarowane. Dzieckiem już nie jestem, ale wyraz twarzy mam identyczny co 5-latek, gdy otwieram żółtą kapsułkę z jajka a tam właśnie ten nieszczęsny kawałek materiału. Ale to tylko moja opinia. Wam się może podobać i wszystko jest w porządku.


Na horyzoncie również nowy kształt. Koza. Te różki i bródka świetnie grają. Kolejna nowość, która nie zawodzi.
Czas na zestaw. Zestaw motyli  i ich drzewka życia. Ten fioletowy całkiem mi się podoba i ma śliczny wianuszek. Do tego kolejne plastikowe skrzydełka. Myślę, że w tym zestawie jest to wybaczalne. Ba, uważam, że do motyli całkiem to pasuje. Nie prezentują się jakoś tragicznie.
Gdy pierwszy raz zobaczyłam to ujęcie z filmiku pomyślałam, że dostaniemy nowe wróżki. Szkoda, że nie. :(

A na deser ostatni screen, które pokazuje całkiem sporo.



Po pierwsze pluszaki. Widzę tam dwa galaktyczne pluszaki.
Po drugie przypinane pluszaki (Pani trzyma jednego w ręce).
Po trzecie zestawy. Wspaniałe zestawy, którymi jestem zachwycona (campingowy i z budką do zdjęć). Widziałam je już na Allegro. Wyglądają nieziemsko.
Po czwarte paw. Teraz już widać w jakim będzie zestawie. No może nie do końca widać. :P

Podsumowując.
Nie czuję się zawiedziona po zobaczeniu tych nowości. Większość mi się podoba i chciałabym je w swojej kolekcji, więc zawiedziony może czuć się jedynie mój portfel. :P Uważam, że Hasbro dalej idzie w dobrą stronę (pomijając tego pawia). Dostaniemy kilka świetnych zestawów ze ślicznymi figurkami. Szkoda jedynie, że wiele kształtów się powtarza i są one jedynie zmienione kolorystycznie.
Pisałam już o tym wcześniej, ale nie podoba mi się nadmiar mniejszych LPS, które dostajemy. Zdecydowanie wolę normalne figurki. A jest wiele cudownych maluchów, które wyglądałby równie cudownie w regularnym rozmiarze. Dlatego czuję lekki niedosyt nowych kształtów. Do tego zestawy z regularnymi LPS zawierają bardzo dużo mniejszych figurek, których niekoniecznie chcę posiadać. Uroki zestawów.
Chciałabym również zobaczyć jakieś nowe domki. Domki, które faktycznie można traktować jak domki. Zdecydowanie brakuje mi tego tutaj. Chciałabym również więcej akcesoriów dołączonych do figurek, bo mam wrażenie, że jest z tym dość biednie. :(

I jak? Czujecie przesyt czy niedosyt? :)

Do napisania!

Źródła:
https://youtu.be/tPXZg_lhVvU?t=6m58s

8 komentarzy:

  1. Czy tylko mi się ta rybka podoba? xD
    Oooooo ja muszę mieć choćby jednego z każdej seri. MUSZEEEE! XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo!! Nowości wyglądają całkiem, całkiem :3. Dobrze że hasbro idzie w dobra stronę, widzę od razu ze mój portfel wyskoczy z kasy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać, że Hasbro nieco się poprawiło jeśli chodzi o LPS i teraz zmietza w dobrym kierunku. Dobrze ze rozwiązali umowę z serialem, to było chyba najlepsze co do tej pory zrobili
    A TA KÓZKA I SPANIEL W SPAGHETTI SĄ ULTRA SŁDKIES

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z jedzonkiem sweeeeeeeeeeeet! Chciałabym mieć więcej niz te moje 3 pet shopy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetneeee 😍! Ten spaniel w spaghetti ;w; awwwwww. Tylko... Dlaczego ja mieszkam na wsi?! I dlaczego znowu nie miałam cię na liście blogów xd?! Dlaczego? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamówić przez internet! Trudno się uratować przed wydawaniem. xD
      Nastąpiła mała zmiana w adresie bloga i dlatego z listy się nie da wejść. Ale to było kilka miesięcy temu, więc jeżeli wtedy uaktualniłaś adres w liście, to nie mam pojęcia. ;o

      Usuń
    2. nie nie po prostu musiałam cię kiedyś przez przypadek usunąć xd...

      Usuń
  6. Ech, najlepiej nie czytać tego posta będąc głodnym... xD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)