Aktualno艣ci

13 wrze艣nia 2023
Nadal czekam na jakie艣 wie艣ci odno艣nie nowych LPS. Nadal pr贸buj臋 kupi膰 ten zestaw ma艂pek :'l i gdzie艣 zobaczy艂am, 偶e kto艣 chce stworzy膰 plecaki a'la najwi臋kszy domek LPS i CHC臉!
+ montuj臋 filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodzi艂 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja t臋skni臋 za LPS. Kiedy jakie艣 newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy w艂a艣nie spe艂ni艂am swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
T艂u艣ciutkiego T艂ustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blog贸w o LPS. Pierwszy post z opisem blog贸w z platformy BLOX ju偶 niebawem!

wtorek, 2 lipca 2019

32 | LPS Common Collector TAG 馃尶

Hejo.
Pi臋kna pogoda tego lata. Jest tak... gor膮co. Musz臋 nadrobi膰 mas臋 post贸w na blogach. Szalejecie, kochani. Jednak cieszy mnie, 偶e do艂膮czy艂o do nas kilka nowych os贸bek. Jedn膮 z nich jest 
❀ lpsfoto ❀, kt贸ra niedawno sporz膮dzi艂a tag dla kolekcjoner贸w, w kt贸rym wzi臋艂o ju偶 udzia艂 kilka bloggerek. Wezm臋 i ja, bo dlaczego nie. Fajna zabawa, polecam wszystkim馃挄



»»»

1. Ulubiony LPS?
Hm... Nie wiem czy kiedykolwiek mia艂am ulubion膮 figurk臋. Podoba mi si臋 wi臋kszo艣膰 z mojej kolekcji i na zmian臋 wykorzystuj臋 r贸偶ne.

2. Gdzie kupujesz wi臋kszo艣膰 swoich LPS?
Internet. Zar贸wno w przypadku nowych, jak i u偶ywanych LPS.

3. Jak du偶a jest twoja kolekcja LPS?
Na t臋 chwil臋 posiadam oko艂o 100 Pet Shop贸w. Oczywi艣cie nie licz膮c ma艂ych berbeci, bo jako艣 nie lubi臋 ich podpina膰 pod liczebno艣膰 kolekcji.

4. Jak cz臋sto malujesz swoje paznokcie?
Rzadko. Kilka razy w roku. Chcia艂abym cz臋艣ciej, ale na moich paznokciach lakiery nie chc膮 wysycha膰.

5. Najwi臋ksze marzenie LPS?
Na razie 偶adna figurka na d艂u偶ej nie wype艂ni艂a mnie pragnieniem na miar臋 marzenia, ale bardzo bym chcia艂a owczarka niemieckiego #1800 i poni偶szy zestaw ma艂pek.

toywiz.com
lpsmerch.com


6. Jak d艂ugo zbierasz LPS?
Nieprzerwanie od ko艅ca 2016 roku. Czyli prawie trzy lata. Ale pierwszych kilkana艣cie figurek w mojej kolekcji pojawi艂o si臋 dziewi臋膰 lat temu.

7. Kamera czy aparat?
Aparat z funkcj膮 nagrywania. Wiadomo. 馃槑

8. Ulubiony LPS'owy blog?
Nie mam. Ka偶dy lubi臋 za co艣 innego.

9. Pies czy kot?
Pies. Zawsze i wsz臋dzie.

10. Jaki jest tw贸j wymarzony aparat?
Nie mam wymarzonego modelu, bo po prostu si臋 tym nie interesuj臋. Ale chcia艂abym sprz臋t, kt贸ry pozwoli艂by mi na nagrywanie w lepszej jako艣ci ni偶 ten wbudowany w telefonie. Wi臋c raczej nic ekstremalnie profesjonalnego.

11. Jak cz臋sto robisz zdj臋cia swoim LPS?
Zak艂adam, 偶e chodzi stricte o sesje. Zdarza mi si臋 poczyni膰 to raz lub dwa do roku.

12. Jaki by艂 tw贸j pierwszy LPS?
Kr贸liczek #887 z marchewk膮.

lpsmerch.com

13. Gdzie robisz wi臋kszo艣膰 zdj臋膰 swoich LPS?
Kiedy艣 na zewn膮trz. Teraz w domu.

14. Jaki LPS Ci臋 irytuje?
Te figurki raczej nie budz膮 we mnie tak mocnych emocji, ale 艣rednio lubi臋 collie. A fakt, 偶e s膮 ca艂kiem popularne i przewijaj膮 si臋 co chwil臋 na zdj臋ciach czy filmikach jeszcze bardziej zaognia m贸j psychiczny dyskomfort. Tragedi膮 b臋dzie, gdy zaczn膮 mi si臋 podoba膰, co wbrew pozorom u mnie jest do艣膰 cz臋ste. Doda艂abym do tego wszystkie jamniki o imieniu Roza. Haha.

15. Kto Ci臋 inspiruje?
Masa os贸b. Wsz臋dzie znajduj臋 elementy, kt贸re zapisuj膮 mi si臋 w g艂owie, trafiaj膮 w sedno i sk艂adaj膮 si臋 na t臋 ca艂o艣膰. Ale jest kilka os贸bek, kt贸re s膮 dla mnie wzorem w konkretnych dziedzinach.
  馃尶  Karmel. Trzymanie wszystkiego w wizualnych ryzach. 
  馃尶  Hipisek. Tworzenie zdj臋膰 ciesz膮cych oko. 
  馃尶  PSychoxsm. Sztuka monta偶u. 

16. Sk膮d bierzesz swoje pomys艂y?
Tam podpatrz臋, tam zobacz臋, tam us艂ysz臋, a tam mi si臋 przy艣ni.

17. Jaki sprz臋t u偶ywasz?
Do nagrywania i zdj臋膰 u偶ywam telefonu Samsung J5.

18. Twitter, Instagram, Blogger czy Youtube?
Do cel贸w kolekcjonerskich Blogger i Instagram.

19. Czy kiedy piszesz posty masz miej wi臋cej zarys w g艂owie co powinny zawiera膰, czy piszesz je spontanicznie?
Do tej pory napisa艂am jeden lub dwa spontaniczne posty. G艂贸wnie z wewn臋trznej potrzeby do podzielenia si臋 przemy艣leniami. Jednak przewa偶nie wiem co chc臋 napisa膰 i w jaki spos贸b.

20. Nowe LPS, sesje zdj臋ciowe, poradniki, relacje z podr贸偶y czy inny typ post贸w?
Uwielbiam, gdy kolekcjonerki dziel膮 si臋 swoimi nowymi figurkami. I chyba czytanie tych post贸w sprawia mi najwi臋cej przyjemno艣膰. Jednak lubi臋 r贸wnie偶 ogl膮da膰 sesje zdj臋ciowe utrzymuj膮ce pewien klimat. Ciekawe posty to tak偶e te ze strony czysto historycznej, o konkretnych figurkach, wydaniach specjalnych itd. A to, czego mi brakuje to posty z serii DIY.


Je偶eli jeszcze zastanawiacie si臋 czy zrobi膰 ten tag, to gor膮co zach臋cam. :)

»»»

Chyba nie przesadz臋, gdy powiem, 偶e przysn臋艂am i dopiero dostrzeg艂am, 偶e wczoraj zacz膮艂 si臋 lipiec. Jak Wam mijaj膮 wakacje? Osobi艣cie chcia艂abym porz膮dnie wyremontowa膰 bloga, napisa膰 posty, kt贸re planuj臋 ju偶 od dawna, za艂o偶y膰 Instagrama, 偶eby m贸c dzieli膰 si臋 mebelkami i akcesoriami, kt贸re ostatnio zrobi艂am dla figurek. Chcia艂abym zacz膮膰 sko艅czy膰 sceneri臋 do zdj臋膰 i serialu, na kt贸ry pomys艂 艣widruje mi g艂ow臋 od pewnego czasu, ale nadal nie potrafi臋 zdecydowa膰 czy chc臋, a je偶eli tak to kiedy. Na kanale ludzie zacz臋li zwraca膰 mi uwag臋, 偶e s膮 ju偶 wakacje, a u mnie nadal zimowe t艂o (ju偶 go nie zobaczycie, hehe). Troch臋 si臋 艂udzi艂am, 偶e nikt nie zauwa偶y. Wi臋c... Jest troch臋 do zrobienia.

Tak oto zako艅cz臋 ten post. Do napisania!

11 komentarzy:

  1. Mi艂o zobaczy膰 nowy post u ciebie! ☺️ i bardzo ciesz臋 si臋, 偶e moje fotki ciesz膮 twoje oko ❤️馃憗️ te偶 marzy mi si臋 ten owczarek od dawien dawna, a tego kr贸liczka mam, tylko zdaje si臋 w tej drugiej wersji, gdzie mo偶e rusza膰 oczami. No, czekam na kolejne notki.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo mi mi艂o, 偶e postanowi艂a艣 zrobi膰 ten tag 馃挄
    Naprawd臋 przyjemnie si臋 czyta艂o. Niedawno uda艂o mi si臋 zdoby膰 tego owczarka, ma na imi臋 Aleksander 馃槤

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Heh, nie widzia艂am tego posta, a jaki艣 czas temu zrobi艂am tag kolekcjoner贸w (na zapas). Wielkie umys艂y my艣l膮 podobnie XD. M贸j zamierzam wstawi膰 na pocz膮tku wrze艣nia ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. B臋d臋 mie膰 to na uwadze i postaram si臋 wpa艣膰 (o ile nie zapomn臋). :X

      Usu艅

B臋dzie mi bardzo mi艂o je偶eli pozostawisz po sobie komentarz. :)