Aktualno艣ci

13 wrze艣nia 2023
Nadal czekam na jakie艣 wie艣ci odno艣nie nowych LPS. Nadal pr贸buj臋 kupi膰 ten zestaw ma艂pek :'l i gdzie艣 zobaczy艂am, 偶e kto艣 chce stworzy膰 plecaki a'la najwi臋kszy domek LPS i CHC臉!
+ montuj臋 filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodzi艂 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja t臋skni臋 za LPS. Kiedy jakie艣 newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy w艂a艣nie spe艂ni艂am swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
T艂u艣ciutkiego T艂ustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blog贸w o LPS. Pierwszy post z opisem blog贸w z platformy BLOX ju偶 niebawem!

wtorek, 14 lipca 2020

Littlest Pet Shop powracaj膮?! 馃挀 Seria "Keep me" | 43


Witajcie, kochani.

Ostatni wpis nie by艂 zbyt optymistyczny i przyznam bez bicia, 偶e 艣wiadomo艣膰 ko艅ca ukochanej linii zabawek ca艂kowicie pozbawi艂a mnie zapa艂u do kontynuowania kolekcji i udzielania si臋 w spo艂eczno艣ci. Jako艣 tak przesta艂o mnie to cieszy膰. Rado艣膰 ust膮pi艂a miejsca rozgoryczeniu, a ja utopi艂am umys艂 w sm臋tnych wodach nostalgii. Bo jaka to uciecha z kolekcjonowania LPS, kiedy ma si臋 艣wiadomo艣膰, 偶e wi臋cej nie powstanie 偶adna figurka, znikn膮 one ze sklep贸w, a wkr贸tce i zaczn膮 zaciera膰 si臋 w pami臋ci. Jako kolekcjonerka i mi艂o艣niczka nowych edycji nie potrafi艂am si臋 w tym odnale藕膰. Ma艂y uk艂on w kierunku wyznawc贸w jedynie generacji 2-giej. :P Jednak rano, przegl膮daj膮c beznami臋tnie Instagrama jeszcze z wp贸艂 zamkni臋tymi oczami dostrzeg艂am to...



Serce zabi艂o mocniej, r臋ce zacz臋艂y si臋 poci膰... Nie, wcale nie, ale na d艂ugo wstrzymywa艂am oddech. Ju偶 co艣 w 艣rodku mnie zacz臋艂o piszcze膰 z rado艣ci膮. Czy to mo偶liwe, 偶e Hasbro nie wstrzyma艂o produkcji Littlest Pet Shop?!

Najzabawniejsze jest to, 偶e od publikacji na LPS Merch min臋艂y dwa tygodnie, a w tamtym czasie obsesyjnie 艣ledzi艂am t臋 i inne strony z nadziej膮, 偶e mo偶e si臋 myl臋 i LPS wcale nie zosta艂y porzucone. Nie znalaz艂am nic. Dostaj臋 r贸wnie偶 powiadomienia z aktualizacjami na maila, wi臋c uwa偶am to za szczeg贸ln膮 z艂o艣liwo艣膰 losu! Nie mam poj臋cia sk膮d oni dorwali te grafiki, bo w internecie cisza, ale niezawodny zesp贸艂 LPSMerch.com zn贸w spisa艂 si臋 na medal! 馃樆

Wi臋c tak, LPS nie umar艂y, chocia偶 by艂am o tym przekonana. Pojawi si臋 kolejna seria figurek! Tak szcz臋艣liwa nie by艂am ju偶 dawno. Ale do艣膰 tego gadania, zobaczmy jak b臋d膮 one wygl膮da膰.



Wielopak "Keep me"

Zawiera 8 figurek: 4 standardowe, 2 mini i 2 najmniejsze.
Szata graficzna tej linii od razu wyda艂a mi si臋 znajoma. Jest bardzo podobna do Littlest Pet Shop generacji 1, wiecie, tych starych vintage Pet Shop贸w z lat 90, o kt贸rych ma艂o kto pami臋ta. Niesamowicie urokliwa, s艂odka i urocza. Podoba mi si臋 bardzo.

Po lewej: wielopak 2020 // Po prawej: zestaw vintage G1 z www.worthpoint.com

Czy偶 to opakowanie nie jest cudowne? Jestem zakochana. Na pude艂ku widnieje napis "15 niespodzianek", jednak nie dajmy si臋 nabra膰, bo w t臋 liczb臋 wpisuj膮 si臋 zar贸wno figurki jak i akcesoria i dodatki.


Oba koty ca艂kiem mi si臋 podobaj膮, ale wygrywa zdecydowanie szary. Doceniam do艣膰 naturalne kolory, kt贸rych tak bardzo brakowa艂o u Lucky Pets. 馃檲


U mniejszych rozmiar贸w nie widz臋 niczego dla siebie. Og贸lnie mam wra偶enie, 偶e wszystkie ma艂e figurki s膮 dos艂ownie skopiowane ze starych i nie zmieniono im nawet kolor贸w. Ale pierd贸艂ek wysz艂o tak wiele, 偶e nawet nie mam si艂y tego sprawdza膰 haha.



Zestaw "Grooming Salon"

Nie dotar艂am do informacji ile figurek znajduje si臋 w tym zestawie. Mowa jest jedynie o 7 niespodziankach. Ale w ca艂ej kolekcji z tej linii znajduje si臋 12 LPS i (na szcz臋艣cie) tylko w standardowym rozmiarze.


Bior膮ca k膮piel Petula totalnie skrad艂a moje serce. 馃崿

Uwielbiam ten kszta艂t kota. Nadal nie uda艂o mi si臋 kupi膰 go w wersji 偶贸艂tej z brokatem, kt贸ra by艂a unikaln膮, jedn膮 z kilku kolor贸w t臋czy. Kto艣 pami臋ta? 
Corgi! Moja mi艂o艣膰 do corgich z nowej generacji nie ma granic. Wysz艂o ich ju偶 sporo, a ja do tej pory mam tylko dwa. :(
Po prawej: panda z magazynu 4/2020 z egmont.pl

Na sam koniec zostawi艂am pand臋, widz膮c kt贸r膮 napad艂o mnie d茅j脿 vu. Kilka tygodni temu widzia艂am w markecie nowe gazetki Zak膮tek Zwierz膮tek w艂a艣nie z pand膮. Czy to przypadek? Jak do tej pory figurki, kt贸re ukazywa艂y si臋 jako dodatek do magazyn贸w by艂y (marnej jako艣ci) kopi膮 LPS, kt贸re by艂y w sprzeda偶y, a pandy w takiej kolorystyce nie by艂o.



Saszetki "Cozy House"

Nie wiem czy "saszetki" to odpowiednia nazwa, bo to bardziej pude艂eczka z niespodziank膮, ale jest to nazwa, kt贸ra si臋 przyj臋艂a i jako艣 bardziej mi odpowiada ni偶 angielskie blind bagi.


Prawdopodobnie b臋d膮 zawiera膰 1 figur臋 i 2 akcesoria.
Wspomn臋, 偶e przy przegl膮daniu LPS z tej linii wra偶enie, 偶e ja to ju偶 gdzie艣 widzia艂am nie odst臋powa艂o mnie na krok. Dlatego przedstawi臋 Wam nowe figurki w formie ma艂ego por贸wnania.

Mam kota syjamskiego z g贸rnego prawego rogu i wygl膮da jeszcze bardziej podobnie do nowej figurki, gdy偶 star艂 si臋 jej nos. xd

Nie czepiam si臋 ma艂ej r贸偶norodno艣ci, bo mi ona wcale nie przeszkadza. Powiedzia艂abym nawet, 偶e ciesz臋 si臋, 偶e nie s膮 dziwacznie pstrokate, bo mam ju偶 do艣膰 takich kolor贸w po przygodzie z Lucky Pets (ale je dzisiaj hejc臋!). Po prostu uzna艂am to za interesuj膮cy element om贸wienia nowych figurek. Zreszt膮 znamy takie przypadki podkopiowywania i niewielkich zmian z G2, a wr臋cz stara generacja jest nimi us艂ana. 馃槃
Reszta jest ju偶 bardziej r贸偶norodna, chocia偶 nadal nie mog臋 si臋 oprze膰 wra偶eniu, 偶e w jaki艣 dziwaczny spos贸b s膮 niesamowicie podobne do innych figurek. Jednak nie potrafi臋 znale藕膰 ich pierwowzor贸w. Czy tylko ja tak mam? Czy to przeci膮偶enie umys艂u po czterech godzinach pisania tego posta?



Jakie macie wra偶enia po zobaczeniu nowych figurek? Przyznam, 偶e pisz膮c o nich nie by艂am tak krytyczna, jak zazwyczaj bywam. Po prostu bardzo si臋 ciesz臋, 偶e temat zamkni臋cia marki Littlest Pet Shop jest nieaktualny. Przynajmniej na ten moment. Miejmy nadziej臋, 偶e powstanie jeszcze wiele wspania艂ych figurek, kt贸re rozpal膮 nasze serca i ch臋膰 posiadania luuub... nienawi艣膰 i protesty "STOP nowej generacji".

Ah, jeszcze jedno.
3 lipca blog Mini Creatures' World obchodzi艂 swoje 3 urodziny! 馃巶 Jak zwykle uda艂o mi si臋 o tym zapomnie膰. Uznajmy wi臋c te dobre wie艣ci za prezent urodzinowy. Dzi臋kuj臋 wszystkim czytelnikom, ca艂ej blogosferze i blogerkom, zar贸wno tym aktywnym, jak i tym, kt贸re odesz艂y. Prowadzenie tego bloga daje mi wiele rado艣ci i dzi臋kuj臋, 偶e uczestniczycie w tym razem ze mn膮. ☺️


Przy okazji pozdrawiam czujnego anonimka, kt贸ry mnie wyprzedzi艂 z komentarzem o powrocie LPS.馃崙

Do napisania!

_____
Zdj臋cia pochodz膮 z LPSMerch.com i wskazanych 藕r贸de艂.

17 komentarzy:

  1. Czyli nie tylko ja dowiedzia艂am si臋 o tym przez Instagrama :D Jestem ciekawa co my艣la艂a sobie moja mama jak zacz臋艂am krzycze艅 na ca艂y dom mniej wi臋cej "jest nadzieja! Bo偶e w ko艅cu! Aaaaaaaa! Musz臋 je mie膰 aaaa!" 馃槄馃槄
    Nie umiem opisa膰 mojej rado艣ci. Naprawd臋 馃挀馃挀
    Osobi艣cie musz臋 zdoby膰 偶贸艂wia i 偶贸艂to-br膮zowego kotka z wielopaku, czarnego kotka i buldoga francuskiego z Grooming Salon oraz koz臋, 艂ab臋dzia i kotka w 艂atki z saszetek 馃槏馃槼 Ale najbardziej kotk臋 w 艂atki i 偶贸艂wia ❤️❤️❤️

    Jedynie przykro mi, 偶e nie ma 偶adnego nowego kszta艂tu + niestety cz臋艣膰 figurek nie robi w og贸le sza艂u, a niekt贸re s膮 troch臋... Dziwne? Straszne? To z艂e okre艣lenie... Mam nadziej臋, 偶e rozumiesz 馃檭
    Ale musz臋 przyzna膰, 偶e naprawd臋 bardzo si臋 ciesz臋, 偶e powsta艂o tyle figurek w normalnym rozmiarze! 馃挒 Bo na prawd臋 denerwowa艂 mnie brak regularnego rozmiaru w sklepach zabawkowych 馃槖

    Gratuluj臋 3 latek! Mam nadziej臋, 偶e zostaniesz z nami kolejne 3 lub nawet wi臋cej 馃挄

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 kochana! 馃挀
      Te偶 musia艂am powiadomi膰 wszystkich dooko艂a, a mam臋 wr臋cz zam臋czy艂am ekscytacj膮. Hahaha! 馃槃
      Troch臋 szkoda, 偶e nie ma nowych kszta艂t贸w, ale przecie偶 teraz jest szansa, 偶e si臋 pojawi膮. Og贸lnie patrz臋 na te figurki pozytywnie. Fakt, sza艂u to tu nie ma, ale s膮 艂adne i maj膮 艣liczne kolory. Nie b臋d臋 narzeka膰. :D Teraz widz臋 jak pi臋knie dobrali kolory u 偶yrafy. Jest cudna!

      Usu艅
    2. Chodzi艂o mi chyba o to, 偶e np. kolorystyka konika jest lekko dziwna, taka.. Po po prostu nie lubi臋 takich po艂膮cze艅 :/

      Mam jeszcze jednego newsa je艣li chodzi o t膮 seri臋 - b臋d膮c z sklepie zabawkowym (nie radnej sieci贸wce, takim ma艂ym miejskim sklepiku) znalaz艂am mojego wymarzonego G5 na przecenie i m贸sia艂am go kupi膰. Przy kasie pani powiedzia艂a, 偶e lps chyba nigdy nie wyjd膮 z mody. Powiedzia艂a te偶, 偶e dosta艂a wiadomo艣膰 od hurtowni, w kt贸rej zamawia zabawki, 偶e maj膮 pojawi膰 si臋 jakie艣 lps w domkach. Na pocz膮tku nie wiedzia艂am o co chodzi, ale teraz ju偶 wiem ^^
      Jest nadzieja, 偶e te nowo艣膰 pojawi膮 si臋 ju偶 nied艂ugo w sklepach!

      Usu艅
    3. To jest super wiadomo艣膰! Loke da艂a cynk, 偶e s膮 ju偶 w naszych sklepach internetowych! <3 Ale szybko si臋 wszystko toczy!

      Usu艅
  2. Mia艂am pisa膰 o nich, ale po pierwsze, podda艂am si臋 w trakcie opisywania pierwszego zestawu. Po drugie, stwierdzi艂am, 偶e Ty zrobisz to lepiej. Wiedzia艂am, 偶e o nich napiszesz. :D
    Nie wierzy艂am w艂asnym oczom, gdy je zobaczy艂am na Instagramie. 馃ズ Nie 偶ebym Lucky Pets nie lubi艂a (jestem zdania, 偶e ka偶dy LPS jest pi臋kny na sw贸j spos贸b), ale mi艂o, 偶e wracaj膮 do bardziej naturalnej kolorystyki. Widz臋, 偶e Hasbro u偶ywa coraz wi臋cej starszych kszta艂t贸w, dobrze, 偶e nie tych z pocz膮tk贸w generacji czwartej, bo one by tu nie pasowa艂y. Skoro na ka偶dym opakowaniu widnieje napis "keep me", to zastanawia mnie, co z nimi zrobi膮, 偶eby da艂o si臋 je wykorzysta膰 do zabawy i jak wygl膮daj膮 od 艣rodka. Wyobra偶am sobie urocze wytapetowane 艣ciany, pod艂ogi z deseczek i kolorowe meble (oczywi艣cie takie p艂askie, bo tr贸jwymiarowych to ja si臋 nie spodziewam). Mam nadziej臋, 偶e nie wpakuj膮 wi臋cej plastiku do 艣rodka, ale na Instagramie widzia艂am, 偶e Hasbro planuje stopniowo wycofywa膰 plastik z opakowa艅, zaczynaj膮c w艂a艣nie w tym roku, wi臋c raczej nie...
    Pami臋tam t臋czow膮 seri臋! Ale偶 ja si臋 jara艂am tym ma艂ym r贸偶owym collie (mam j膮!)... Nigdy na oczy nie widzia艂am ani jedynek, ani mam z dzieckiem. Dopiero w maju dorwa艂am na Allegro spanielk臋 (Candela <3), bo jaki艣 sklep znienacka wystawi艂 12 sztuk (z czego 10 kupi艂a jedna osoba, ciekawe, co z nimi zrobi艂a). My艣la艂am, 偶e zrekompensuj臋 sobie ni膮 brak spaniela z G2 w kolekcji, ale nieca艂y miesi膮c p贸藕niej niespodziewanie zdoby艂am te偶 takiego. :D
    Wracaj膮c do tematu - ciesz臋 si臋, 偶e dostajemy tyle figurek w normalnym rozmiarze. Moi faworyci? Czarny kr贸lik (ile偶 ja czeka艂am na takiego!), czarny kot, jaguar, kot syjamski i szkocki zwis艂ouchy. Ale tak naprawd臋 kocham je wszystkie, nie chc臋 ogranicza膰 si臋 do kilku. ;; Czuj臋 si臋 jak trzy lata temu, gdy generacja pi膮ta dopiero si臋 zaczyna艂a, aaaaaaaaajfsdfhsdjk
    To ju偶 3 lata? Ale... ale... ja bym sobie da艂a r臋k臋 uci膮膰, 偶e miesi膮c temu pisa艂a艣 o drugiej rocznicy, jak to si臋 sta艂o?! W ka偶dym razie wszystkiego najlepszego dla bloga i oby trwa艂 jak najd艂u偶ej! <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. z jakiego艣 powodu pokazywa艂o mi, 偶e jestem wylogowana, ale by艂am zalogowana, tylko 偶e na z艂ym koncie, aha. nie mog臋 teraz tego usun膮膰 i nawet nie wiem, na kt贸rym koncie teraz jestem ~loke

      Usu艅
    2. Oh, loke. Jako艣 mi mi艂o przez Twoj膮 pewno艣膰, 偶e napisz臋. Zw艂aszcza po tych kilku miesi膮cach. XD Ale z nowinkami zawsze mo偶ecie na mnie liczy膰!

      Jeste艣 genialna! W og贸le o tym nie pomy艣la艂am, ale faktycznie opakowania mog艂yby pe艂ni膰 rol臋 domk贸w i to by艂by super pomys艂. Zawsze szkoda mi ich wyrzuca膰, bo niekt贸re s膮 naprawd臋 przepi臋kne, ale nie ma 偶adnego powodu, 偶eby je trzyma膰. A teraz mog艂abym mie膰 argument. xd Akcesoria i zabawki chyba nie wliczaj膮 si臋 do redukcji plastiku(?) Ja tam te eko deklaracje traktuj臋 z przymru偶eniem oka i bardziej jako tak zwany "greenwashing". Niestety 艣wiat plastikiem stoi.

      Mi z t臋czowej brakuje zestawu zielonych 偶abek i w艂a艣nie 偶贸艂tego kotka. Reszt臋 mam, ale zestaw 偶贸艂wik贸w dorwa艂am jakim艣 totalnym cudem, by艂 na jakiej艣 stronie w marnej ilo艣ci sztuk. Za to 偶ab i kotka nie widzia艂am nigdzie nigdy. Ubolewam nad tym ogromnie, bo to jedne z moich najwi臋kszych chciejek. ;( Spanielka jest pi臋kna, cudowna i dla mnie g贸ruje nasz wszystkimi G2. Bez linczu prosz臋. xd

      Syjamek jest pi臋kny, te偶 b臋d臋 na niego polowa膰. W og贸le uwielbiam ten kszta艂t, jest taki prosty, dla niekt贸rych mo偶e bezp艂ciowy, ale mnie niesamowicie urzeka.

      Te偶 mam wra偶enie, 偶e o drugiej rocznicy pisa艂am dopiero co i mo偶e w艂a艣nie dlatego zn贸w przegapi艂am kolejn膮 rocznic臋. xd Dzi臋kuj臋 kochana. Oby tak by艂o. 馃挀

      Usu艅
  3. (w ko艅cu napisa艂a艣 馃尲) wooo, ju偶 zd膮偶y艂am si臋 pogodzi膰 z odej艣ciem LPS, a tu taka niespodzianka. Szczerze, mimo 偶e nowej, opakowanej figurki nie kupi艂am od lat czterech, chyba w ko艅cu si臋 przekonam. Przezwyci臋偶臋 sw贸j G2holizm i po prostu sprawi臋 sobie nowego pet shopa (podkre艣laj膮c to, 偶e maj膮 naturalne kolory i nie wygl膮daj膮 jak kosmici z G3). Znowu poczu膰 rado艣膰 z otwierania pude艂ka z now膮 zabawk膮 hihi. Wiesz mo偶e po jakim czasie, gdy pojawiaj膮 si臋 w internecie, zaczynaj膮 by膰 dost臋pne w polskich sklepach?? 馃惥

    Mi艂ej nocki,
    Hippie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie kupi艂a艣 ani jednej? Ca艂ym sercem kocham G2, ale otworzenie 艣wie偶utkiej paczuszki z niemacanymi figurkami, to najlepsze uczucie. 馃挀 Kupuj, kupuj. I dostrze偶 ich urok. xd

      Hm, zwykle gdy wyciekn膮 jakie艣 zdj臋cia, to po miesi膮cu, dw贸ch LPS s膮 dost臋pne np. w ameryka艅skim sklepiku Hasbro czy Amazonie. Wi臋c jest bardzo du偶a szansa, 偶e b臋d膮 dost臋pne jeszcze w tym roku. Czyli w Polsce powinny by膰 jeszcze dobrze przed ko艅cem roku. Ale mo偶na tylko gdyba膰. 馃檶 W sumie dlaczego tylko jedna seria z tak膮 ma艂膮 ilo艣ci膮 LPS? Dlaczego ich nie pokazali na Toy Fair? Dlaczego marketing LPS le偶y? No i sk膮d kto艣 zdoby艂 te zdj臋cia? Mam wiele pyta艅 i zero odpowiedzi.

      Usu艅
    2. boziu no i gapa ze mnie. Wszystkiego najlepszego!
      co do pyta艅... Hasbro chyba leci z nami w kulki i nie wie, 偶e doros艂e dziewczyny chc膮 wiedzie膰 gdzie kiedy i jakie pojawi膮 si臋 nowe figurki. Tak, ostatnio kupi艂am «now膮» figurk臋 na 艣wi臋ta kole偶ance w 2016, ale narobi艂a艣 mi smaka na te g4 czy g5 (ju偶 si臋 nie orientuj臋) 偶ycz臋 kolejnych latek pisania 馃尭

      Usu艅
    3. Dzi臋kuj臋, Hipisku. 馃挍

      Nie wiem o co chodzi Hasbro, ale tak jak pisa艂y dziewczyny, nowe figurki ju偶 zaczynaj膮 pojawia膰 si臋 w naszych sklepach internetowych, wi臋c bardzo szybko. Z drugiej strony to chyba jedyna seria, kt贸ra wyjdzie w tym roku, co te偶 jest zastanawiaj膮ce. Ale mo偶e by膰 to jaka艣 przyczyna tego, dlaczego Hasbro w og贸le o nich nie wspomnieli na targach. Hm. To nadal nie t艂umaczy porzucenia i brak aktualizacji na stronach. Mo偶e nas jeszcze zaskocz膮.

      Dzi臋kuj臋 Bloggerze, 偶e nie publikujesz moich komentarzy, kiedy nie jestem zalogowana i chce sobie je wrzuci膰 z anonimka. No naprawd臋 super...

      Hipisku, jedna czy dwie (czy -dzie艣ci) figurek z G5 naprawd臋 nie sprawi膮, 偶e zdradzisz G2. Wcale nie kusz臋. xD Tak tylko m贸wi臋. Popatrz na te oczyska! Os艂adzanie ludziom nowej generacji to m贸j 偶yciowy cel hahaha.

      Usu艅
  4. Saszetki Cozy House s膮 ju偶 na krainazabawy.pl!!! Na razie tylko tam patrzy艂am, ale skoro tam maj膮, to gdzie indziej pewnie te偶. Aaaaa :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. OMG, naprawd臋! Jak s膮 ju偶 w sklepach to dlaczego Hasbro w og贸le ich nie promuje? Ich strony milcz膮. Ale si臋 zn贸w zajara艂am! xd <3

      Usu艅
  5. AJAJAJJSIAHW!!! Ale mia艂am zaciesz na twarzy czytaj膮c tytu艂! Jejjjjkuuuuu, jak si臋 ciesz臋! A ja ju偶 si臋 pogodzi艂am z ko艅cem LPS, a tu taka mi艂a niespodzianka. 艢liczne s膮 te nowe figurki i grafika. *_*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Taaak!♥ To zdecydowanie najlepsze wie艣ci tego roku.

      Usu艅
  6. Cze艣膰! Mi bardzo si臋 podoba ta seria, ale w tym domku trafi艂am powt贸rk臋 :( Widzia艂am te偶 na merchu Transporter Tiny czy co艣 takiego z tej serii

    OdpowiedzUsu艅
  7. Hej! Przegapi艂am (czyt. oci膮ga艂am si臋) zakup i teraz mam tylko ten podw贸jny zestaw a chcia艂am wszystkie. :(
    -mini creatures world

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi bardzo mi艂o je偶eli pozostawisz po sobie komentarz. :)