Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

wtorek, 3 kwietnia 2018

Wygrany konkurs Wielkanocny


 

Cześć!

Dzisiejszy post nie dość, ze trochę spóźniony, to jeszcze pyszny! I nie, wcale nie chodzi o jedzenie. Po prostu muszę się pochwalić. A gdzie bym miała to zrobić, jak nie na własny blogu - miejscu, gdzie mogę wylewać na siebie wiadra przepełnione miodem, orzeszkami i wiórkami kokosowymi bez ograniczeń. 😄

A więc tak... Dobrych kilka dni temu IsaBell na swoim YouTube'owym kanale ogłosiła Wielkaocny konkurs. A ja postanowiłam wziąć w nim udział razem z młodszą siostrą. Technika była dowolna, więc można było się wyżyć artystycznie jak nigdy. I to przede wszystkim skłoniło mnie do udziału. 

Siostra (swoją drogą ma własny kanał o nazwie Oliwia Pieczar, więc zapraszam) przygotowała rysunek, w który włożyła mega dużo czasu i serduszka i bardzo mi się podoba, a ja postanowiłam, że zrobię akcesoria świąteczne dla Pet Shopów. W ten oto sposób powstały królicze czapeczki (możliwe, że zrobię poradnik), koszyczki i pisanki. Oczywiście prezentacja też musiała być, dlatego przygotowałam scenerię i zmontowałam dosłownie kilkudziesięcio-sekundowy filmik, a raczej animację ze zdjęć. 

Prace wysłałyśmy IsaBell na e-mail, a potem pozostało już tylko czekać. I powiem Wam, że to było najgorsze! Tak bardzo się wczułam w całą tę akcję, że co chwilę sprawdzałam czy są już wyniki, a gdy przeczytałam oficjalną informację, że niedługo się pojawią, to serce utknęło mi w gardle. 😂 Ale się udało! Razem z siostrą wygrałyśmy konkurs zajmując pierwsze, bo jedyne miejsce. Haha. Do tej pory cieszę się jak głupia.

No! To się pochwaliłam. Nie miejcie mi tego za złe. xD Filmik z wynikami znajduję się tutaj, jeżeli jesteście ciekawi. Teraz czekamy na paczuchę, której wspólnie zrobimy jakiś unboxing.

Wrzucam pod spodem zarówno rysunek jak i filmik.

 


Możliwe, że filmik pojawi się również na You Tube, ale to wtedy, gdy dodam napisy i może jakieś efekty dźwiękowe. Pewnie za rok, bo jakby nie było, to już po świętach. 😐

To tyle na dziś.
Do napisania!

10 komentarzy:

  1. Ojej gratuluję! I nie ma co, trzeba przyznać, że to zdecydowanie zasłużone pierwsze miejsce ;)
    Rysunek siostry jest naprawdę uroczy, a akcesoria, które zrobiłaś wyglądają tak cudownie i profesjonalnie, jakby były żywcem wyjęte z pudełka jakiegoś oryginalnego zestawu, serio
    Ale te koszyczki z pisankami najbardziej mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że Ci się podobają. 💖

      Usuń
  2. jakie te kapturki są fajne xD! Też chciałam wziąć udział, ale mi się nie chciało xd... Gratuluję wygranej :3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Całkowicie zasłużona wygrana, rysunek przuroczy, a filmik bardzo pomysłowy^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)