Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 5 stycznia 2018

Zaliczamy whishlistę z G5, czyli jeszcze więcej Pet Shopów


 

Cześć!

Wchodzę w rok 2018 z wielkim przytupem! Jak widać... Ostatnio byłam w Smyku, żeby z ciekawości zobaczyć czy mają jakieś nowości. I tak, znalazłam cukierkowe tuby z minis i tiniest. Są całkiem urocze, ale postanowiłam sobie, że kupować pierdółek nie będę. Są słodkie, ale zajmują miejsce i kosztują, oj, niemało. Mimo wszystko pozostaję wierna regularnej wielkości, bo po prostu nie widzę dla nich celu w kolekcji. Do tego nie mają tego czegoś, co normalne LPS i odbieram je jak najzwyklejsze gumowe figurki.
Jednak jest kilka okazów, które maglują mnie swoimi wielkimi oczętami, żeby je kupić! Bo jak tu się nie skusić na leniwca czy lotopałankę?

Ale wracając do tematu.
Wiem, że miałam przystopować, skupić się na innych rzeczach związanych z LPS niż tylko kupowanie (uwierzcie mi, na starość się dochodzi do takich wniosków XD), ale! Ale, ale, ale! Takiej okazji nie mogłam przepuścić. Jeżeli macie w swojej okolicy Tesco, to lepiej się ubierajcie i idźcie na spacer, bo dostać nowości w cenie 8.90 to naprawdę rzadkość. :P
Ależ się ucieszyłam, gdy zobaczyłam karteczkę z wyprzedażową ceną! A jeszcze bardziej, gdy zobaczyłam, że są tam prawie wszystkie nowe LPS, które chciałam. I to tak mocno!

Tak więc, oto moje nowe nabytki:

 

Jaguar, lama i bodajże komodor.
 Ten pies odbił moje serce. Wiem, że to ten sam kształt co G4 (Stella Komondor #144), ale o ile tamta była jak dla mnie przerysowana i przypominała syna Goofy'iego, tak z tą to była miłość od pierwszego zobaczenia. Śliczna kolorystyka, ładny kształt, cieniowanie na pyszczku i ten różowy nosek! 
U jaguara bardzo podobają mi się fioletowe paczałki. I oczywiście cętki. Oceniłabym go dużo wyżej niż jaguara z G2. Udana figurka!
Do tego wszystkiego lama. Ten kształt jest tak cudowny i ciekawy, że wiele tu pisać nie potrzeba. No popatrzcie na nią.


 

Pyszczek jest bardzo realistyczny. Kopytka tak urocze, że składałabym im pokłony. Do tego ta wielka grzywa i uszyska. Nie wiem czy można byłoby podejść do tematu w lepszy sposób. To jedna z tych figurek, których idealnością będę się zachwycać nawet wtedy, gdy Pet Shopy odejdą w kąt. Chociaż mam nadzieję, ze tak nie będzie. :D
Jeszcze dodam, że równowagę trzyma dobrze pomimo wielkiej głowy. Ale czasem zdarzy się jej wywrócić.

I ostatni LPS, czyli Rybka!



 

Zakochałam się w niej. W tym jak wygląda, jaka jest urocza i niewinna. Wzbudza we mnie poczucie błogości, a serce zalewa się lukrem. Ot taka rybka. Zwykła rybka, nigdy niepopularna wśród kolekcjonerów. A taka piękna. Wygrywa z rybkami G2 bez dwóch zdań. A jednak na tamte też mam chciejkę i nawet jedną już mam na oku. ^^


To by było tyle na dziś. Niedługo planuję wrzucić notkę z Zakątkiem Zwierzątek (na razie mam zamiar kontynuować tę serię), może jakimś niespecialem poświąteczno-urodzinowym, myślę też nad serią walentynkową. Wiem, że czasu jeszcze sporo, ale przygotowania trochę zajmują. :D Jednak na razie muszę się skupić na końcówce semestru, bo czeka mnie trochę pracy.

Do napisania! 



11 komentarzy:

  1. Ja tak bardzo chcę tą rybkę *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj widziałam tę rybkę w smyku i tak jak generalnie za nową generacją nie przepadam, tak ona jest po prostu genialna. I w ogóle genialnie że też rusza główką! Te z G2 to takie zwykłe nieruchome ziemniory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Myślałam, że chociaż ruszają ogonkiem, ale jednak nie. Nie wykorzystali ich potencjału. Bo przecież LPS bez kręcącego czegokolwiek to jak nie LPS. :P Za to ta rybka wyszła im super.

      Usuń
    2. Ziemniory? Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Weszłam na tego bloga by go poczytać od jego początków, bo nigdy go nie czytałam i mi się naprawdę spodobał. Lecz nie mogę się zgodzić, że G2 to ziemniory. Są piękne i potencjalne jak wszystkie inne lps'y czy to G3, G4, G5, G6 czy nawet G7. G2 też są wspaniałe.

      Usuń
    3. Tu raczej chodziło tylko o rybki G2, które nie mają specyficznej dla LPS ruchomej główki. Są śliczne, ale rozwiązanie z ruchomą głową w nowej generacji bardzo przypadło mi do gustu. Mi tam większość LPS się podoba, jak żyć? :D

      Usuń
  3. Mam wszystkie trzy i też je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą lame, dostałam dzień przed urodzinami od cioci i JEST PRZEPIEKNA XDD Była w smyku, a pozatym moja ciocia chyba czyta mi w myślach bo ja marzyłam o takiej lamie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA SORY, JEZELI NIE WIECIE SKAD JA WIEM GDZIE BYLA TO OD CIOCI SIE DOWIEDZIALAM XD (a urki mam dzien po kiedy to pisze)

      Usuń
    2. Super! I wszystkiego najlepszego. :D Lama jest genialna. <3

      Usuń
  5. i jeszcze mam chyba tego psa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)