Aktualno艣ci

13 wrze艣nia 2023
Nadal czekam na jakie艣 wie艣ci odno艣nie nowych LPS. Nadal pr贸buj臋 kupi膰 ten zestaw ma艂pek :'l i gdzie艣 zobaczy艂am, 偶e kto艣 chce stworzy膰 plecaki a'la najwi臋kszy domek LPS i CHC臉!
+ montuj臋 filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodzi艂 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja t臋skni臋 za LPS. Kiedy jakie艣 newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy w艂a艣nie spe艂ni艂am swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
T艂u艣ciutkiego T艂ustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blog贸w o LPS. Pierwszy post z opisem blog贸w z platformy BLOX ju偶 niebawem!

wtorek, 9 lipca 2019

33 | The time is running out... 2 lata blogowania 馃巶







»»»

Nie jestem zbyt dobra w sesjach i nie robi臋 ich jako艣 cz臋sto. Czasem mi si臋 po prostu zdarzy. A t臋 przygotowywa艂am akurat na konkurs u PuddiLPS. Co prawda chcia艂am wrzuci膰 te zdj臋cia przy okazji pokazania paczki za wygran膮, ale tak si臋 sk艂ada, 偶e jeszcze na ni膮 czekam. Moja poczta za ka偶dym razem zaskakuje mnie jeszcze bardziej. Zaczynam my艣le膰, 偶e pr臋dzej wr贸ci do Puddi ni偶 dotrze do mnie. :v

Tak poza tym chcia艂am jeszcze Was poinformowa膰, 偶e 3 lipca m贸j blog obchodzi艂 drugie urodziny. Pierwszych urodzin nie 艣wi臋towa艂am, wi臋c inaczej nie mog艂o by膰 z drugimi. xd Jako艣 przegapi艂am ten moment. By艂am pewna, 偶e pierwszy post ukaza艂 si臋 po 10 lipca, ale jednak nie. Wi臋c tak, oficjalnie ko艅czymy (ja i m贸j blog) dwa lata.


馃巶  Sto lat! Sto lat!  馃巶



Znalaz艂am ten obrazek na jakim艣 starym blogu
i pomy艣la艂am, 偶e na pewno go u偶yj臋 w kolejnej notce urodzinowej.



Nie my艣la艂am, 偶e wszystko si臋 tak szybko potoczy. Prawd臋 m贸wi膮c nadal pami臋tam moment, w kt贸rym zak艂ada艂am tego bloga. By艂am pod wra偶eniem, 偶e niewiele, bo niewiele, ale jeszcze kto艣 prowadzi blogi o LPS. I te偶 zapragn臋艂am. Tak jak kiedy艣, kiedy poznawa艂am dopiero Pet Shopy i za艂o偶y艂am pierwszego bloga. Wtedy poczu艂am to samo. Wewn臋trzn膮 ch臋膰, 偶eby zn贸w by膰 cz臋艣ci膮 tego 艣wiata. I poniek膮d si臋 uda艂o. Min臋艂y dwa lata, a ja nadal tu jestem i na razie nigdzie si臋 nie wybieram. :D

Dzi臋kuj臋 wszystkim, kt贸rzy co jaki艣 czas wpadn膮 i zostawi膮 po sobie mi艂e s艂owo.
Buziaki i do napisania! 
馃巿

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla ciebie i twojego bloga! 呕ycz臋, aby ty i tw贸j blogi byli艣cie nadal tacy wspaniali i ma nadziej臋, 偶e zostali艣cie tu jak najd艂u偶ej <3.
    Je艣li chodzi o spanie to jestem twoim przeciwie艅stwem - zasypiam wcze艣nie i wstaje p贸藕no. Zasypia膰 艣rednio lubi臋, jednak nie jest to dla minie wyzwaniem.
    Naprawd臋 mocno zazdroszcz臋 tej wspania艂ej rybki :( No c贸偶, mo偶e kiedy艣 j膮 zdob臋d臋. A zdj臋cia z tego postu s膮 naprawd臋 艣liczne :***

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋. <3
      Ta rybcia jest jednym z moich lepszych 艂ow贸w, bo uda艂o mi si臋 kupi膰 j膮 jaki艣 rok temu w stanie pude艂kowym, nierozpakowanym. <3 Co z tego, 偶e sprzedawca odwleka艂 wys艂anie paczki jakie艣 trzy tygodnie, a gdy j膮 ju偶 otrzyma艂am, to z pude艂ka razem z rybk膮 wysun臋艂a si臋 wylinka jakiego艣 owada, a samo pude艂ko by艂o ca艂e w kurzu i brudzie. Nawet obcyka艂am zdj臋ciami to zdarzenie i mia艂am zrobi膰 o tym wpis, ale jako艣 nie wysz艂o.

      Usu艅
  2. Sto lat kochana ♥. Sama zacz臋艂am nagrywa膰 na petkowy yt jako艣 w 2015 i nadal to robi臋 ^^. Lps nie da si臋 tak po prostu zostawi膰. Stanowi膮 bardzo du偶膮 cz臋艣膰 mojego 偶ycia. A i tak, te偶 mam problemy ze spaniem. Znaczy tak najwcze艣niej k艂ad臋 si臋 o 1/2 w nocy a przebudzam si臋 o 9 i tak do 11 le偶e w 艂贸偶ku bezsilna

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋. <3
      We mnie te偶 te figurki siedz膮 bardzo g艂臋boko. Nawet je偶eli w dzieci艅stwie moja przygoda z nimi nie trwa艂a d艂u偶ej ni偶 rok, to i tak czuj臋 do nich niesamowity sentyment.

      Usu艅
  3. Najlepszego! Oby艣 by艂a tu z nami przynajmniej jeszcze dwa razy tyle :)
    Powiem ci, jestem zachwycona tymi zdj臋ciami, naprawd臋 <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Us艂ysze膰 takie s艂owa od Hipiska. <3 Dzie艅 si臋 zacz膮艂 pi臋knie. <3 Dzi臋kuj臋!

      Usu艅
  4. Wszystkiego najlepszego! Jeju, to ju偶 dwa lata? Zawsze jestem zaskoczona przy tego typu postach, jak szybko czas mija.
    Ch臋tnie zobaczy艂abym wi臋cej sesji w Twoim wykonaniu, bardzo podoba mi si臋, jak przerobi艂a艣 to drugie zdj臋cie. c:

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋. <3
      W sumie przerabianie by艂o najprzyjemniejsz膮 dla mnie cz臋艣ci膮. Mo偶e co艣 jeszcze wrzuc臋, jak uda mi si臋 cykn膮膰 na wyje藕dzie. :P

      Usu艅
  5. Wszystkiego najlepszego♥♥♥!!!
    呕ycz臋 ci, aby艣 zosta艂a z nami jeszcze bardzo d艂ugo :3
    Bardzo mi艂o mi si臋 czyta艂o t膮 notk臋^^
    A i pi臋kne zdj臋cia <3
    Sorki, 偶e pisz臋 to z op贸藕nieniem.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Paczka niestety wr贸cioa do mnie :( Nie wiem, czy Ciebie nie by艂o w domu, czy poda艂am z艂y adres? W ka偶dym razie paczka jest u mnie... Chyba zdo艂am j膮 jeszcze raz wys艂a膰... Zobacz臋 co si臋 da zrobi膰!

    ~puddinka

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wow, 艣wietne zdj臋cia! Marz臋 o tej rybce i zamierza艂am kupi膰 j膮 jeszcze w te wakacje. Dzi臋ki za przypomnienie, ju偶 w艂膮czam olx ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 j膮 uwielbiam. Mog臋 spokojnie powiedzie膰, 偶e to jedna z naj艂adniejszych rybek jakie Hasbro kiedykolwiek wypu艣ci艂o. Konkurowa膰 z ni膮 mo偶e chyba jedynie ta w niebieskiej wersji kolorystycznej, z brokatowym ogonem.

      Usu艅

B臋dzie mi bardzo mi艂o je偶eli pozostawisz po sobie komentarz. :)