Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 14 stycznia 2022

Wyzwanie kolekcjonerskie 2022!


Dzień doberek!

Tego wyzwania miało nie być, ale okazało się, że kilka osób jednak, chcąc bądź nie, wzięło udział w poprzednim. Bardzo mnie to ucieszyło, więc nie mogłam się powstrzymać i skleiłam następne. 😂

Tym razem jest kilka punktów dotyczących zbierania figurek, ale też kilka wymagających innych działań niż jedynie kupowanie. Wzięłam pod uwagę, że LPS zbierają głównie młodziutkie osoby a nie chciałam tym wyzwaniem tworzyć wyścigu szczurów w wydawaniu pieniędzy. To ma być zabawa.

No, to wstęp mamy za sobą. Mam nadzieję, że tegoroczne wyzwanie Wam się spodoba i widzimy się z podsumowaniem w kolejnym roku! ❤



<szaleństwo różu i brokatu, moja dusza popłynęła>

17 komentarzy:

  1. Jeju, ale się cieszę, że w tym roku też będzie. Może i w dwóch poprzednich nie wzięłam udziału, to w tym na pewno już wezmę, bo tak się składa, że już mogę odhaczyć tzy punkty z tegorocznej listy. :] Śliczna grafika <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że ci się podoba! <3
      Już?! Które to punkciki?

      Usuń
  2. Aaaaaa, jak ja się cieszę że w tym roku powstało wyzwanie kolekcjonerskie! Postaram się tym razem podejść poważniej do tematu, chodź różnie to bywa haha
    Powodzenia dla wszystkich biorących udział!

    Btw. Śliczna grafika <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, super, że grafika przypadła wam do gustu!
      Powodzenia (totalnie niepoważnie xD)!

      Usuń
    2. Szczerze, w jak dotąd w każdej edycji wyzwania kolekcjonerskiego zawsze podobały mi się te grafiki - one są tak urocze😍 dziękuję!

      Usuń
    3. Aaaaa, dzięki! <3 Trochę się nad nimi napociłam, dlatego mnie mega cieszy to, że się wam podobają. <3

      Usuń
  3. TAK w tym roku MUSZĘ wziąć udział, bo choć nie jestem zakupoholikiem to na pewno te inne punkty odchaczę a myślę, że petszopka różowego też mi się uda zakupić. Pikna grafika <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Czekam aż się pochwalisz zaliczonymi punktami. <3

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się zrobić wyzwanie też w tym roku! Podoba mi się bardzo pomysł z punkami nie związanymi z kupowaniem figurek, szczególnie z wymyśleniem historii dla jakiejś figurki - ostatnio przestałam to robić i będzie to dobry pretekst by do tego wrócić haha
    Jak uda mi się odhaczyć jakiś punkt to na pewno dam znać u mnie na blogu! I życzę oczywiście powodzenia wszystkim osobom, które biorą udział! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej! Czekam koniecznie na jakiś post z biografią i sesjami LPS!

      Usuń
  5. Oki jestem tu i czytam te dwie notki któryś raz, a komentarza jeszcze nie ma! Miło cię widzieć! (Przeczytać?) Wciąż zbieram się do napisania podsumowania, bo teraz na głowie mam sesję (niestety nie zdjęciową 😅) Obiecuję poprawę po egzaminach 🌺🏵️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, hipisku! <3 Trzymam za słowo, że w wolnym czasie postarasz się coś tam dla nas napisać!

      Usuń
  6. Ale super, spróbuję przynajmniej część zrobić ;0
    Ślicznie prowadzisz swojego bloga!
    Chciałam tylko powiedzieć, ze właśnie zaczęłam swojego, nie chce robić chamskiej reklamy czy coś… No <:3
    Piękny rysunek wgl, ta grafika ;3 Kocham!!!
    ~Lps Moonlight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że ci się podoba i blog i wyzwanie! Teraz jak już napisałaś, to nie ma wymigiwania się, proszę jakieś punkty zaliczyć i koniecznie się nimi z nami podzielić. :D
      Żadna chamska reklama, dobrze, że dajesz znać o swoim blogu! <3

      Usuń
  7. Hej!
    Mi się udało je ukończyć :3 A ogólnie, to świetny pomysł z tymi wyzwaniami :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)