Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

środa, 15 listopada 2017

[7.] Moje nowe Pet Shopy #2 - rzadkie LPS z serii Black&White G5


Dzień dobry!

Co jakiś czas wpadam do ToyRUs albo na działy zabawkowe w marketach, żeby sprawdzić czy są jakieś nowości. Przeważnie wychodzę ze sklepów rozczarowana, ale tym razem mi się poszczęściło!



Uwielbiam wszystkie figurki, które są w jakiś sposób wyjątkowe lub rzadkie. Kiedy pojawia się nowa, specjalna seria Littlest Pet Shop, to odzywa się we mnie wewnętrzny głos, że muszę zebrać je wszystkie! Nawet jeżeli nie są to najpiękniejsze i najcudowniejsze figurki o najsłodszych pyszczkach pod słońcem. Czasem uda mi się przemówić sobie do rozsądku i wytłumaczyć, że niektóre figurki chociaż rzadkie, to nie podobają mi się na tyle, żeby kupować je bez wahania tylko, gdy je zobaczę. W ten oto sposób raczej nie zdobędę całej serii Sweetheart Pet. Bo o ile niektóre Pet shopy z tej serii są cudowne, niektóre mniej, ale i tak mogłabym je kupić, tak pojawia się tam jeden gagatek, którego przyjęłabym chyba tylko za darmo. Oto on:
źródło: amazon.com
Wydawało mi się, że wyglądał gorzej... Uh, sami widzicie! Cóż poradzić na to, że uwielbiam kolekcjonować...

Z serią Black&White było odrobinę inaczej, bo podobają mi się wszystkie figurki z oznakowaniem "rare" (rzadki/rzadko spotykany), a zwłaszcza ten oto króliczek, którego zapragnęłam już od pierwszego zobaczenia w Internecie! 




Willow Bunnyton #1-52

Nie chciałam zamawiać jej przez Internet, a straciłam już nadzieję, że spotkam ją w sklepie stacjonarnym. Jednak niedawno podczas wycieczki do E.Leclerca po mleko roślinne (polecam orzechowe!) przy okazji wstąpiłam do działu z zabawkami i była tam! Czekała na mnie! No, może nie tylko na mnie, bo sztuk było 3. xD

Czyż nie jest cudowna? Podoba mi się w niej wszystko i uważam, że to jeden z najsłodszych LPS G5. Cały zestaw jest przesłodki, a pomysł z królikiem i kapeluszem cudowny. Szkoda jedynie, że pelerynki nie da się założyć tak, jak być powinno. A to dlatego, że sprzedawane króliki mają o wiele niżej osadzoną głowę niż prototyp (?) ze zdjęcia promocyjnego, na którego model prawdopodobnie była robiona pelerynka. :( Szkoda.

Ale to nie wszystko! Będąc (oczywiście przy okazji) w Tesco znalazłam zeberkę, a w ToysRUsie trafiłam akurat na dostawę nosorożców!

Sapphire Rihnostar #1-54 i Lydia Zebrastripe #1-51


Zeberka jest śliczna (trochę zazdrościłam jej mojej siostrze, która znalazła jedną sztukę w Rossmanie :D), a w nosorożcu się zakochałam. Od jakiegoś czasu chciałam ten kształt, ale nie po drodze było mi z zestawem, do którego był dołączony.

Niestety, ale muszę wspomnieć, że bardzo nie podoba mi się mała ilość dodatków do Pet Shopów. Kiedyś było tego o wiele więcej. Teraz pojedyncze zestawy nie mają żadnych akcesoriów. :( A jeżeli już w jakimś zestawie są akcesoria, to małe, liche i płaskie jak deco bids wkładane w dziury w figurkach.


Teraz do kompletu brakuje mi już tylko krówki z dzieckiem. Mam nadzieję, że niedługo pojawią się w sklepach. :)

źródło: lpsmerch.com


Do napisania!




10 komentarzy:

  1. Gratuluję nowych nabytków!
    Poprzednia seria B&W, gdzieś z 2015 roku, mi się nie podobała, jednak ta mnie oczarowała. Brawa dla Hasbro. :D
    Chciałabym zdobyć wszystkie figurki z niej i jestem na całkiem dobrej drodze, bo mam już 7 - nosorożca i trzy zestawy bliźniaków. Najbardziej interesują mnie te pełnowymiarowe, ale nie pogardziłabym też Teensies, tylko ta cena... Ponad 100 zł za jedną paczkę to gruba przesada.
    Również nie podoba mi się sprawa z dodatkami, jednak po części to rozumiem - gdzieś koszty trzeba uciąć, a w zamian mamy naprawdę cudowne figurki. Teraz może być już chyba tylko lepiej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca gratuluję! Zawsze jakoś mi tak miło czytać, o czyiś spełnionych marzeniach^^ To jest takie piękne!
    Najbardziej podoba mi się krówka - co ja poradzę, że wręcz ubóstwiam ten kształt? ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopóki nie zobaczyłam tej krówki to byłam szczęśliwsza... Papa kolejne 50zł wydane na głupoty... Bożu no gdyby ona chociaż nie była fioletowa ;-; Nie wierzę, że planuję wydać tyle hajsu na jakiś kawałek plastiku XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę, że to cudownie rzadkie figurki i (przyznam szczerze, że:) ja też jak je zobaczyłam to opadła mi szczęka i w końcu uznałam, że muszę je mieć wszystkie!!! :))) XD Do zobaczyska!

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne te figureczki ♥ Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba rzemam szyske te wigurki ja mysile rze wy uspieracie je szybko po ja jurzy mam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. PL malinka napisała rze mam je rzyske

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to super. gratulacje! :)

      -mini creatures' world

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)