Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

wtorek, 21 listopada 2017

[8.] Nowe Petki #3 - Nowy ulubiony kształt z G5?!

Dzień dobry!

Obiecałam sobie, że wstrzymam się z kupowaniem Pet Shopów (bo dopiero co zgarnęłam z półki 3), ale Tesco niespodziewanie zaatakowało mnie promocją -20% na zabawki. Nie mogłam się powstrzymać. :( Zwłaszcza, że podwójne zestawy Petków z dziećmi wychodziły cenowo całkiem korzystnie. A więc... TU TU TU TU TUM...



Pierwszymi figurkami są oto te dwie wydry! Przyznam szczerze, że najbardziej zależało mi na zestawie z kogutem, albo z pudrowo-różowym kotkiem. Niestety koguty zostały rozgrabione (jeszcze kilka dni temu na półce było ich z 10!), a kotka chyba ktoś postanowił zabrać sobie jako darmowy bonus do zakupów, bo znalazłam tylko brutalnie rozdarte opakowanie. Co te dzieci... Tak więc zostały jedynie wydry i pies - listonosz. Zestaw jest słodki, ale mama wydra ma problem z utrzymywaniem równowagi. A dziecko ma to chyba po niej. xD Ciekawe czy tata też byłby taki chwiejny... Po licznych próbach ustawiania jej w pionie doszłam też do wniosku, że wolałabym, żeby jednak siedziała niż leżała na plecach. Chociaż na zdjęciach wygląda to uroczo.

A teraz coś, co sprawiło, że obśliniłam monitor:


Pieseł. Tak, pieseł. I nie, on już tak bardzo się nie opłacał, ale nie mogłam się oprzeć tym oczętom. Temu pyszczkowi! I tym fałdkom na ciele! Żaden Petek dawno mnie tak nie zachwycił. Jest idealny! Dlatego planuję zrobić mu już wkrótce bardzo "profeszional" sesję. xD

To tyle na dziś.
Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Świetne petki! Jak można tak otwierać petki w sklepie ._. Mam tego kotka i koguta xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 I zazdroszczę. Zwłaszcza koguta, bo jest piękny. :c A otwieranie to niestety norma. Zwłaszcza przeróżnych saszetek, a czasem nawet Kinder Niespodzianek!

      Usuń
  2. Widziałam te wydry już u kogoś - o ile mnie pamięć nie byli, było to u MeCatze :)
    Piesek jest uroczy^^ Przypomina mi beagle z G2 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jaki ten pies jest cudny *o* -20% w Tesco? O matko, ciekawe czy w moim też jest. Choć pewnie nie pojadę, bo na drugim końcu miasta jest :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ten piesek jest cudowny !!! Wydry z resztą też 😚❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Gdyby to było forum, to dostałabyś złotą łopatę, haha. Dziękuję!

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)