Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 5 lutego 2021

Wyzwanie kolekcjonerskie 2021!

Obiecane wyzwanie kolekcjonerskie właśnie się rozpoczęło! Zapraszam wszystkich serdecznie do wzięcia udziału i mam nadzieję,  że tegoroczna odsłona również się Wam spodoba. :) 

Tak jak zapowiadałam w tym roku będzie odrobinę trudniej, będziecie musieli się bardziej napocić hihi. Zasady są takie jak wcześniej (wcześniej nie było ich spisanych, ale wszyscy załapali): bierzemy pod uwagę figurki zdobyte od lutego do grudnia 2021, jeżeli uda się Wam zdobyć figurkę, która spełnia kilka punktów to super, macie farta i możecie je odhaczyć. Dodałam też punkty specjalne, które zaznaczone są na różowo, bo są jeszcze trudniejsze do spełnienia. Ciekawe kto się pokusi o ich zaliczenie. :3

Karta wyzwania przygotowana jest w rozmiarze A5, czyli połowa standardowej kartki od drukarki, więc śmiało drukujcie w oryginalnym rozmiarze. Obrazek w pełnej rozdzielczości do pobrania tutaj. Hasło do pliku to "wyzwanie2021".

Pod koniec 2021 roku zrobimy podsumowanie, tym razem oficjalne uwzględniając wszystkich uczestników i z certyfikatami w ramach małej nagrodo-pamiątki. Może nawet pokuszę się o rozesłanie ich pocztą, zobaczymy. :)

Gdy już będziecie robili swoje podsumowania, wrzućcie na dole link, albo wyślijcie kartę z krótką informacją na mcreaturesworld@gmail.com W ten sposób będzie łatwiej zebrać wszystkich, tych, który nie prowadzą blogów również. :)

Pytania? Piszcie śmiało. I dobrej zabawy! :D

15 komentarzy:

  1. AAAAAA JAK SIĘ CIESZĘ, ŻE W TYM ROKUPOWSTAŁO WYZWANIE KOLEKCJONERKIE <33
    Zacznijmy od tego, że zakochałam się w tym jak się prezentuje - ten lamparcik na dole i kolorystyka jejku.
    Na pewno wezmę w nim udział, mam nadzieję że pójdzie mi tak samo dobrze ja w zeszłym roku heh. Na pewno wszystko będę dokumentować u mnie na blogu.
    Mam jedynie dwa pytanka - 1. Jeśli chodzi o punkt "ze specjalnym znaczkiem w oku" chodzi tutaj o wszystkie znaczki w oczach, które nie są kropkami? (kwiatki, kropelki, wiry od pocztówkowców itd.)? 2. Jeśli chodzi o punkt 'kompletując dowolną serię specjalną" zaliczają się do tego figurki za naklejki, lps z serii Extreme Pets itp.?
    Bardzo podoba mi się pomysł z certyfikatami :)
    PS Moja siostra również będzie brała udział w wyzwaniu (nie ma bloga ni nic w tym stylu), więc to jak jej idzie będę też pokazywała u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba!

      Tak, może być jakikolwiek znaczek w oku inny niż zwyczajna kropka. Chyba tylko G2 mają takie wariacje.

      Tak, zaliczają się wszystkie serie, które w jakiś sposób są serią np. nazwaną przez Hasbro, czy mają cechy wspólne, ale na swój sposób wyjątkowe np. są z dzienniczków, tęczowe (G5), SEP, czarno-białe(G5), chiński nowy rok, Glimmer pet itd. itd. Mówię o swego rodzaju wyjątkowości serii, bo np. "zbiorę wszystkie zielone LPS" nie będzie serią, ale "wszystkie puchate LPS" już można podczepić. Co sobie założysz za cel. Jest ogromna dowolność.Ciężko skonkretyzować ten punkt. :<

      Powodzonka Tobie i siostrze!

      Usuń
    2. Pomyślę nad tym głębiej i postaram się doprecyzować o co chodzi z seriami i wrzucę edycję posta. :D

      Usuń
  2. Ojaa tym razem podwyższyłaś poprzeczkę 😅 życzę wszystkim powodzenia 👽

    OdpowiedzUsuń
  3. Coo to jest punkt nieokiełznanego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super trudne, wybitnie męczące, ciężkie do spełnienia zadania dla najwytrwalszych! XDDD

      Usuń
    2. Jak ktoś spełni wszystkie punkty + te nieokiełznane dostanie speszial gift, o! xD

      Usuń
  4. Jejku, jak się cieszę! <3

    Trzymam za was wszystkie kciuki, i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa, postaram się podołać wyzwaniu, haha! Szczególnie zdobycie LPS od #1 do #100 mnie kusi, ale wiadomo, wszystko wyjdzie w praniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że w tym roku też stworzyłaś wyzwanie <3 Ten plakat jest prześliczny! Biorę udział i oczywiście nie zamierzam odpuścić sobie punktów na różowo, poczuwam się do tytułu nieokiełznanego kolekcjonera. >:) Tylko mam pytanie. Czy przez "starszą generację" masz na myśli wyłącznie G2? Czy G3 (a może nawet G4, choć nie wszyscy zgadzają się na temat granicy między G4 a G5) też? Jeśli tylko G2, to szkoda, bo akurat w styczniu zdobyłam jednego w pudełku i nie wiem, czy uda mi się to powtórzyć. ;__; Ale mogę spróbować.
    To znaczy trzeba skompletować manię i dowolną serię specjalną? Oh boy. Ale gdyby wyzwanie było łatwe, to nie byłoby wyzwaniem. Może jakoś się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przyjmijmy starsze generacje za G2 i G3. Miało być też z G4, ale one nadal trafiają się w sklepach, więc byłoby za łatwo, a też nie chciałam robić parcia tylko na G2. Więc G2 i G3 wydaje się spoko. :D

      Tak, i mania i seria specjalna. Oczywiście jak brakuje ci jednego LPS do manii, to masz szczęście. Jak nawet nie masz wybranej ani manii ani serii, którą sobie wcześniej starałaś się skompletować, to będzie jazda bez trzymanki. xDD

      Powodzonka, loke! :*

      Usuń
    2. Zdecydowanie muszę doedytować jeszcze ten post i uzupełnić informacje o co chodzi w niektórych punktach, więc zajrzyj za kilka dni.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)