Aktualno艣ci

13 wrze艣nia 2023
Nadal czekam na jakie艣 wie艣ci odno艣nie nowych LPS. Nadal pr贸buj臋 kupi膰 ten zestaw ma艂pek :'l i gdzie艣 zobaczy艂am, 偶e kto艣 chce stworzy膰 plecaki a'la najwi臋kszy domek LPS i CHC臉!
+ montuj臋 filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodzi艂 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja t臋skni臋 za LPS. Kiedy jakie艣 newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy w艂a艣nie spe艂ni艂am swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
T艂u艣ciutkiego T艂ustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blog贸w o LPS. Pierwszy post z opisem blog贸w z platformy BLOX ju偶 niebawem!

pi膮tek, 25 marca 2022

Bia艂a myszka 馃惌


T臋 bia艂膮 myszk臋 kupi艂am wraz z magazynem Zak膮tek Zwierz膮tek, a w艂a艣ciwie to magazyn kupi艂am dla myszki. Prawdopodobnie nadal mo偶ecie go kupi膰 w sklepach b膮d藕 kioskach.

Niewiele jest pet shopowych figurek w gazetkach, kt贸re jako艣 szczeg贸lnie mi si臋 podobaj膮, ale trafiaj膮 si臋 figurki 艂adne i takie, kt贸rych nigdy nie widzieli艣my. I tak jest z t膮 myszk膮. Przynajmniej w tym rozmiarze.



Jak na zabawk臋 z gazetki to naprawd臋 fajna figurka. Oczywi艣cie nie rusza g艂贸wk膮. My艣la艂am o imieniu dla niej i waham si臋 pomi臋dzy Beatrice, Biank膮 a Bia艂膮. Wszystko na "b", tak wysz艂o. :P

Co o niej my艣licie?

馃悂

16 komentarzy:

  1. O, te偶 j膮 mam. Fajna jest, niekt贸re kszta艂ty mini w wi臋kszym rozmiarze wychodz膮 dziwne, ale akurat ten bardzo dobrze wygl膮da, jakby od pocz膮tku taki mia艂 by膰. Je艣li chodzi o imi臋, stawiam na Beatrice. :))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Owszem, w czerwcu albo maju minie rok, jak zacz臋艂am. Troch臋 tylko 偶a艂uj臋, 偶e tak p贸藕no, bo teraz trzeba si臋 gimnastykowa膰, by zdoby膰 te starsze figurki. :/

      Usu艅
    2. Na Allegro i Olx cz臋sto s膮 nowe starsze numery za pi膮tala. Na sklepie Egmontu te偶 maj膮 numery wstecz, i taniej, ale nie wiem jak daleko wstecz.

      Usu艅
  2. Odpowiedzi
    1. Pierwsza my艣l, dlaczego zosta艂am nazwana kidem. Dopiero potem do mnie dotar艂o, 偶e to musi by膰 nazwa czego艣/kogo艣. XD

      Usu艅
  3. Jest 艣liczna. <3 Mam dwie figurki z gazetek i niestety nie mog臋 si臋 do nich przekona膰, przez brak ruszania g艂ow膮. :(
    Beatrice bardzo do niej pasuje!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Ale z braku laku, poniewa偶 nie ma nowych figurek, to zadowalam si臋 tym. :c

      Usu艅
  4. Hej! Beatrice chyba pasuj臋 najbardziej

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢liczna! Mam podobn膮, z zestawu - myszka i 艣winka morska. <3 Te nowe petshopy s膮 mega s艂odkie, z jednej strony, ale nie zostawi艂abym dla nich g2... Szkoda, 偶e ju偶 nie produkuj膮. :C
    A co do ruszania g艂贸wk膮 lub, braku, da si臋 przyzwyczai膰, ale ja wci膮偶 czuj臋 si臋, jakby mia艂y poprostu sklejone g艂owy po urwaniu XD
    ~Amarie

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艁adna myszka ;D ja mam kilka figurek z gazetek, ale pod艣wiadomie traktuj臋 je jak nie LPS, chocia偶 do kolekcji si臋 zaliczaj膮. A tak w og贸le, to super blog ;)
    ---------------------------
    https://ksiezycowaprzygodalps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ja tak samo, niby LPS, ale nie do ko艅ca. Dzi臋kuj臋 za komplement. <3 Masz 艣licznego bloga! Chcia艂am skomentowa膰, ale nie mog臋 si臋 zalogowa膰 na konto, musz臋 poszpera膰! :)

      -mini creatures world

      Usu艅
    2. Dzi臋kuj臋 bardzo :) to bardzo mi艂e, bo ju偶 my艣la艂am, 偶e nikt tego nie czyta

      Usu艅

B臋dzie mi bardzo mi艂o je偶eli pozostawisz po sobie komentarz. :)