Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

czwartek, 14 lipca 2022

Nie mogę dodawać komentarzy

 Hej. Ktoś byłby w stanie mi pomóc?

Od jakiegoś czasu nie mogę dodawać komentarzy ani u siebie, ani u Was. Wyświetla mi się komunikat "Nie udało się zalogować na konto Google w celu dodania komentarza."

Czy ktoś miał taki problem? :(

9 komentarzy:

  1. U mnie wszystko jest normalnie, dziękuję za obserwację na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Właśnie obserwowałam Twój piękny blog i nie mogę skomentować. :(

      Usuń
    2. Ważne, że czytasz, mam dzięki temu dużą motywację :)

      Usuń
  2. U mnie też bez problemu, jedyne co mogę poradzić, to może stare dobre zalogowanie się jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic to nie daje. Próbowałam już milion razy, na innych przeglądarkach itd. i nic. :(

      Usuń
  3. Hm hm a może rzeczywiście jest problem z google. Kiedyś pisałam wpisy na laptopie, a zazwyczaj przeglądałam posty telefonem. Tam mnie wylogowało, bo byłabym zalogowana podwójnie na to samo konto i google sobie pomyślał, że włamuję się do samej siebie. Nie wiem, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech stary blogger wróci.... plz...

      Usuń
  4. Ostatnio w ogóle zauważyłam problemy z logowaniem, przez jakiś czas nie mogłam przełączać kont w przeglądarce, bo wyskakiwał błąd. Miałam tak samo z komentarzami, może nadal mam (zobaczymy, czy ten się opublikuje). Teraz pokazuje mi się, że jestem zalogowana, więc wygląda na to, że już działa, ale nijak nie udało mi się tego naprawić. Po prostu czekałam. Jeśli u ciebie wciąż nie działa, to niestety nie wiem, co z tym zrobić. :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pozostaje mi tylko czekać, bo nic innego nie pomaga. :(

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)