Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

poniedziałek, 19 września 2022

Napisałam do Hasbro. Jaka jest odpowiedź?

 Hej!

Ostatnio ciągle się zastanawiam czy jeszcze zobaczymy Pet Shopy na półkach sklepów. Szperam w internecie jak mogę, ale nie znalazłam niczego ciekawego. Tknął mnie impuls, że może warto napisać do Hasbro i u źródła dowiedzieć się jak się ma sprawa z LPS. Niestety nie mam dobrych wieści...




Z odpowiedzi polskiego oddziału Hasbro wynika, że LPS nie zobaczymy. Przynajmniej nie w najbliższym czasie. A ja nigdy nie tracę nadziei. Jest szansa, że ten "najbliższy czas" jest wcale niedługi i nadal jest możliwość, że za jakiś czas nasze figurki wrócą. Istnieje jeszcze opcja, że polski oddział nie jest informowany o planach i wdrażany w takie informacje. Jakiś ogień nadziei jeszcze się we mnie tli.

Co o tym myślicie?

Wiem, że nie bywam tu za często. Miałam pokazać wam jamnika i nowe figurki, które do mnie przybyły, ale jakoś nie mam do tego zapału, chociaż nie ma ich tak wiele, to nadal coś tam kupuję. Bardzo chciałabym prowadzić kanał/tiktok zabawkowy, który chodzi mi po głowie od dłuższego czasu. Gdyby taki powstał na pewno dam znać!

Jeszcze napiszę do amerykańskiego oddziału. Może oni będą wiedzieć więcej. 😸😸

27 komentarzy:

  1. O nie.
    Nawet dwóch lat nie zbieram i już koniec? Mam nadzieję, że figurki nie skończą się w sklepach internetowych :( Przynajmniej mam motywację, żeby się zaopatrzyć. Czekam na wiadomość od oddziału amerykańskiego, oby nas uratowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi, że w sklepach LPS już praktycznie nie ma na na internecie jest ich coraz mniej. :/

      -minicreaturesworld

      Usuń
    2. Właśnie ich szukam na allegro, zamierzam się zaopatrzyć ;( ale mi smutkowo :c

      Usuń
    3. Mi też. To jest taka duża część mojego życia.
      -mcw

      Usuń
  2. Odpowiedzi od korporacji zawsze takie są :c Mogłyby wrócić w lekko zmienionej wersji G2 jako taki nostalgiczny powrót dla nas. Przecież tyle osób wciąż chce je kupować! To ja w takim razie nie tracę nadziei i czekam na post o jamniku :P daj znać jak zaczniesz prowadzić ten kanał/tikrok :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale spodziewałam się mimo wszystko jakiegoś promyczka, że coś wiedzą. W 2020 też już powoli traciłam nadzieję, a jednak na wakacjach pojawiły się nowe zestawy. Właśnie nie wiem dlaczego nie wrzucą, chociaż trochę, starych LPS, żeby sprawdzić jak się przyjmą. Na pewno taka mała porcja by im zeszła, nawet z nostalgii. No cóż. I tak będzie co będzie. :<

      -mcw

      Usuń
  3. jakiś czas temu sama sobie uświadomiłam, że najprawdopodobniej to koniec. głównie dlatego, że nie widziałam lps od pół roku na półkach sklepowych i nie zapowiadało by się, żeby wróciły.
    potwierdzenie tej informacji jednak jakoś mocno mnie dotknęło. mam nadzieję, że polski oddział po prostu jest niedoinformowany:/ bardzo chciałbym zobaczyć drugą serię keep me pack, albo jak napisała Hippie sentymentalnego powrotu G2. cóż czas pokaże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Naprawdę na sam koniec mogliby chociaż dać nam G2. Przecież mają osoby od wywiadu, wiedzą, że istnieje LPSTube i ludzie błagają o stare LPS. Ale pewnie nie mieliby z tego takiego zysku, jakiego by oczekiwali.
      -mcw

      Usuń
  4. NiE,nie,nienienie-
    Może to tylko taka kolejna dłuższa przerwa. Zawsze chciałam, żeby ostatnie zestawy miały w sobie coś specjalnego i były wyjątkowe, może nawet figurki byłyby wymieszane pod względem generacji czy coś, a tutaj, z tego co pamiętam, ostatnie były pet shopy z wróżbami. Mam nadzieję jednak, że to nie koniec i polski oddział jest niedoinformowany.
    Chętnie śledziłabym zabawkowego tiktoka. :) I czekam aż przedstawisz nam nowe figurki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, manifestujmy nowe figurki xD Miejmy nadzieję, bo nic innego nam nie zostaje. :c

      p.s. ostatnie były keep me.

      -mcw

      Usuń
    2. Tymczasowo ostatnie LPS to LPS z Kalendarza Adwentowego 2020, według LPSMerch jest to generacja 6.

      Usuń
  5. ja się tylko zastanawiam gdzie oni żyją, że jescze nie zdali sobie sprawy jak dużo monet, hajsu, pieniążków mogliby zarobić gdyby rzeczywiście (tak jak też dziewczyny wcześniej pisały) przywrócili g2. Przecież kolekcjonerzy by się na to rzucili a lps-ów na półkoach sklepowych nie byłoby, ale nie dla tego że nie chcieliby produkować, ale dlatego że wszystkie zostałyby wykupione xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie rozumiem. Podobna sytuacja z Mattel i Monster High. Rzucili odrobinkę starych lalek do sklepów w USA i po chwili ich nie było, a nie chcą dać więcej. Więc????
      Jest kilka opcji. Albo faktycznie G2 się wcale nie sprzedawały tak dobrze jak nam się wydaje i dlatego wypuścili G3 i nie chcą wracać do starych figurek. Albo nie mogą ze względu na jakieś prawa? Albo po prostu nie chcą. Może już spisali LPS na stracenie? Możemy się tylko domyślać. :(

      -mini creatures' world

      Usuń
  6. Mam wrażenie że wygląda to tak w całym rynku zabawkarskim. Ostatnio poszłam do Smyka i było to przytłaczająco smutne doświadczenie- praktycznie nic w kategorii zwierzątkowych, marketing MLP znikomy, ledwo jeden zestaw, w kategorii lalek jedynie Rainbow High i Barbie, a przecież MH ma w tej chwili reboot który też nie wiem czy trafi do Polski. Nie chcę być starym dziadem ale myślę że to moment w którym zacznę mówić "za moich czasów"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy jesteśmy dziadami swoich czasów. xD

      -mcw

      Usuń
  7. LPS to zbyt wielki sukces, więc zaprzestanie produkcji i/lub sprzedaży tego co jeszcze zostało (że się tak wyrażę) nie byłoby chyba zbyt opłacalne.
    Do tego LPS to najlepsze figurki zabawek (jeżeli można to tak nazwać) i smutne byłoby to gdyby miało się okazać, że jednak z tym kończą. Smutne zwłaszcza dla fanów LPS. Ale! Jest jednak szansa, że nie definitywnie, bo napisali ,,[..] niestety nie ma planów, żeby w najbliższym czasie wróciły''. Czyli może wrócą, ale dopiero za jakiś czas. Znając życie pewnie będzie to dłuższy czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też nadal mam nadzieję malutką na powrót bez znaczenia co by mi odpisali.
      -mcw

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie 2023 będzie w zależności czy ktokolwiek wziął udział w wyzwaniu 2022. xD

      Usuń
    2. loke <33333
      -mcw

      Usuń
    3. Oczywiście, ja już ukończyłam wyzwanie na ten rok xd

      Usuń
  9. Nie jest to dla mnie zaskoczeniem, od dawna widać było, że sytuacja zmierza w tym kierunku, ale przykro i tak. ;____; Chyba nie do końca to do mnie trafiło, przecież LPS nie mogą tak po prostu się skończyć... Może tylko w polskim oddziale tak twierdzą? Może nie są uprawnieni do udzielania takich informacji? Nie no, wtedy chyba po prostu tak by napisali. Nie wiem.

    Pamiętam alejkę z zabawkami w Carrefourze, gdzie zawsze kupowałam LPS, i to, jak się zmieniała na przestrzeni czasu. Pięć półek, dwie półki, jedna półka, pół półki... jedno pudełko... jedna, jedyna figurka w pudełku... Na samym końcu zostały tylko rozerwane opakowania i puste torebki po ukradzionych figurkach. Smutny widok. Ostatecznie i to zniknęło. Wtedy wiedziałam, że to koniec.

    Wciąż, będąc tam, zaglądam do tej alejki, choć dobrze wiem, że LPS nie znajdę. Nigdy jednak nie stracę nadziei na ich powrót. Jak nie G5 ani G2, to śmiesznie by było zobaczyć G6.

    Tęsknię za G5. Może i większość mojej kolekcji to G2, ale jako kolekcjonerka wychowałam się na dwóch ostatnich generacjach. </3

    OdpowiedzUsuń
  10. Będą nowe LPS.

    https://imgur.com/a/ulokFac
    https://toyworldmag.co.uk/hasbro-announces-plan-to-grow-profit-50-over-next-three-years/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. COOOOOOOOOO LOKE, nie mogę otworzyć tego linku :(

      -mcw

      Usuń
    2. Dobra, już mam. Nie wierzę. Cieszę się jak głupia!!!!!!
      -mcw

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)