Aktualno艣ci

13 wrze艣nia 2023
Nadal czekam na jakie艣 wie艣ci odno艣nie nowych LPS. Nadal pr贸buj臋 kupi膰 ten zestaw ma艂pek :'l i gdzie艣 zobaczy艂am, 偶e kto艣 chce stworzy膰 plecaki a'la najwi臋kszy domek LPS i CHC臉!
+ montuj臋 filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodzi艂 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja t臋skni臋 za LPS. Kiedy jakie艣 newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy w艂a艣nie spe艂ni艂am swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
T艂u艣ciutkiego T艂ustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blog贸w o LPS. Pierwszy post z opisem blog贸w z platformy BLOX ju偶 niebawem!

pi膮tek, 25 listopada 2022

Losowanie 艣wi膮tecznej paczki 馃巵

 Hej!

Wrzucam obiecane losowanie. 


Musicie uwierzy膰 mi na s艂owo, 偶e potrz膮sa艂am tym s艂oikiem jak szalona ustawiaj膮c aparat. XD
Taki sobie obmy艣li艂am system losowania w k贸艂eczko, bardzo prosty.


Angelica wysy艂a paczk臋 do mnie (mini creatures' world)
ja (mini creatures' world) wysy艂am paczk臋 do hippie
hippie wysy艂a paczk臋 do DiarioLPS
DiarioLPS wysy艂a paczk臋 do Angelica


maile do kontaktu w sprawie wysy艂ki:
mini creatures' world: mcreaturesworld@gmail.com
hippie: chowww346@gmail.com
DiarioLPS: amufolwarska@gmail.com
Angelica: angelikaapawlak@gmail.com


Ah! Ju偶 mnie rozpiera ekscytacja! <3 Dzi臋kuj臋 wszystkim, kt贸rzy si臋 zg艂osili. Pochwalcie si臋 paczuchami, je偶eli macie ochot臋. Fajnie, fajnie, bardzo si臋 ciesz臋. <3

11 komentarzy:

B臋dzie mi bardzo mi艂o je偶eli pozostawisz po sobie komentarz. :)