Aktualno艣ci

13 wrze艣nia 2023
Nadal czekam na jakie艣 wie艣ci odno艣nie nowych LPS. Nadal pr贸buj臋 kupi膰 ten zestaw ma艂pek :'l i gdzie艣 zobaczy艂am, 偶e kto艣 chce stworzy膰 plecaki a'la najwi臋kszy domek LPS i CHC臉!
+ montuj臋 filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodzi艂 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja t臋skni臋 za LPS. Kiedy jakie艣 newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy w艂a艣nie spe艂ni艂am swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
T艂u艣ciutkiego T艂ustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blog贸w o LPS. Pierwszy post z opisem blog贸w z platformy BLOX ju偶 niebawem!

wtorek, 13 grudnia 2022

艢wi膮teczna paczka od Angeliki z bloga ' littlest memories ' 馃巵

W poniedzia艂ek przysz艂a do mnie paczka od Angeliki! Jaka jestem ucieszona, to nawet nie wiecie. I prosz臋 si臋 nie przejmowa膰, 偶e nie dotar艂a przed Miko艂ajkami. Mia艂a by膰 w grudniu i jest. :)

To by艂a najpi臋kniej zapakowana paczka na 艣wiecie. Nigdy nie mia艂am przyjemno艣ci otwiera膰 czego艣 tak starannie dopracowanego. Naprawd臋, tego prze偶ycia nie da si臋 powt贸rzy膰. Pod przepi臋knym papierem w choinki kry艂o si臋 pude艂eczko. Pude艂eczko w klimacie 艣wi膮tecznym z reniferkiem. B臋d臋 go u偶ywa膰 z przyjemno艣ci膮 - jest pi臋kne!

Kooooocham r贸偶. W tym momencie po prostu przepad艂am. To najs艂odsza przesy艂ka ever.

W 艣rodku znalaz艂y si臋 pianki w kszta艂cie... choinek! Cukrowa lask臋 i ba艂wanka powiesz臋 na choince. Do tego maseczka (bardzo lubi臋 t臋 seri臋!) i dwa Pet Shopy. Do tego do艂膮czony by艂 li艣cik w... R脫呕OWEJ KOPERCIE. No ja nie mog臋, tak bardzo si臋 postara艂a. 馃槩

Angelika napisa艂a mi, 偶e zastanawia艂a si臋 czy mam tego liska, bo nie mog艂a go znale藕膰. I mam! To m贸j pierwszy LPS po powrocie do kolekcjonowania i tak w sumie to on zapocz膮tkowa艂 tego bloga. Ale takiej lisiczki z rz臋sami jeszcze nie mam! Mog臋 j膮 uzna膰 za custom? :D Dla mnie zawsze b臋dzie wyj膮tkowa i niepowtarzalna. LPS od Was traktuje si臋 zupe艂nie inaczej.


馃挄

Dzi臋kuj臋, Angeliko za tak cudowny prezent Miko艂ajkowy. To, ile rado艣ci mi on dostarczy艂 jest niemierzalne. To jedna z najcudowniejszych rzeczy, jak膮 kiedykolwiek dosta艂am. Dzi臋kuj臋 jeszcze raz!

I dzi臋kuj臋 WAM za wzi臋cie udzia艂u w 艣wi膮tecznych paczkach. Teraz naprawd臋 chc臋 powt贸rzy膰 to za rok!


Niech blogosfera nie przestaje Was cieszy膰,
mini creatures' world

9 komentarzy:

  1. Pi臋kna paczka ♥️ Ja nie wysy艂a艂am s艂odyczy bo ba艂am si臋, 偶e po drodze mog膮 si臋 roztopi膰 itp. Te偶 mam te figurki :DD

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. <3
      Ja si臋 z kolei ba艂am, 偶e paczka do hippie dotrze przemokni臋ta, bo nie mia艂am folii, 偶eby j膮 zabezpieczy膰. A przy tych temperaturach to raczej wszystkie s艂odycze zamarzn膮 xD

      -mini creatures world

      Usu艅
  2. Omg jak r贸偶owo, jak 艣licznie zapakowane 馃巰 Pi臋kne figurki, lisek skrad艂 moje serce ca艂kowicie 馃

    OdpowiedzUsu艅
  3. ale 艂adnie zapakowane! kurcz臋, posta o akcji zobaczy艂am troch臋 za p贸藕no ale w sumie w tym roku i tak nie mia艂am zbyt warunk贸w do wzi臋cia udzia艂u niestety. Mam nadziej臋 偶e w przysz艂ym si臋 uda!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Hej, mam pytanko. B臋dzie w tym roku wyzwanie kolekcjonerskie? :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hejo! Sama nie wiem. Wyzwanie raczej nie cieszy si臋 popularno艣ci膮, co prawda kilka os贸b jest zainteresowanych, ale potem jakby wszyscy o nim zapominamy. Wi臋c raczej w tym roku nie b臋d臋 go przygotowywa膰. Ale jak masz ochot臋 co艣 takiego stworzy膰, to masz moje pe艂ne wsparcie :D

      -mini creatures world

      Usu艅
    2. Dzi臋ki za odpowied藕 ^^

      Usu艅
  5. Tw贸j wygl膮d bloga mnie urzek艂, jest przeuroczy! Paczka i LPS s膮 prze艣liczne, a rz臋ski na lisku wygl膮daj膮 strasznie s艂odko!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, dzi臋kuj臋 bardzo! Super mi mi艂o. <3

      mini creatures world

      Usu艅

B臋dzie mi bardzo mi艂o je偶eli pozostawisz po sobie komentarz. :)