Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 15 września 2023

Pixel art

Cześć, kochani!

Dzisiaj szybciutki pościk, bo chciałam Wam pokazać co ostatnio udało mi się narysować. Pewnie tego o mnie nie wiecie, ale kocham pixele i wszystko co z nimi związane. To jest taka nostalgia, aż mi ciepło na sercu. 😁 

Ktoś pamięta Dollzy, Candybar i inne pixelowe ubieranki? Albo jak wyglądały strony internetowe na początku lat '2000? Mam takie małe marzenie, żeby całego mojego bloga zrobić właśnie w tym stylu. Chociaż będzie to wymagać sporo pracy, ale wierzę, że w końcu mi się uda!

A wracając do tematu. To mój pierwszy pixel art, ale pewnie nie ostatni. Jestem zakochana i bardzo z siebie dumna, bo na początku wyglądał tragicznie i nie miałam pewności czy w trakcie pracy uda mi się go doprowadzić do jakiegokolwiek wyglądu, ale teraz jestem naprawdę zadowolona. 😊




                           
                
                    
           



Wybór padł na Największy domek Littlest Pet Shop, czyli moje nadal niespełnione marzenie. Ale na pewno już niedługo. Może zrobię całą serię takich domków?

Nadal szukam jakiejś dobrej pixelowej czcionki.

Koniecznie napiszcie czy się Wam podoba!

15 komentarzy:

  1. Cześć MCW !
    Z ' pixelowych ubieranek '' to będzie jedynie MSP Movie Star Planet (2016-) hahaha
    No pewnie, że mi się podoba!
    Wiesz co? To wygląda lepiej niż ten domek taki wiesz... No do zabawy XD
    Dużo lepiej.
    Wiesz co by było fajne? Gdyby LPSowy Świat dział się inaczej i gdyby Hasbro zrobiło taką mini-grę z dawnych lat z petshopami i z domkami i Twój domek ten pixelowy właśnie OBOWIĄZKOWO musiałby się tam pojawić!
    Pamiętam, że lubisz pixele, wspomniałaś o tym kiedyś na Twoim Blogu ^^

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Torineko! <3 Bardzo się cieszę, że domek tak się spodobał. Pixelowa gierka z LPS to byłoby coś! Szkoda, że kompletnie się nie znam na tworzeniu gier, bo to byłby fajny projekt.

      Usuń
  2. I rzecz jasna życzę Ci MCW powodzenia, żeby się udało z tym pixelowym wyglądem Twojego Bloga! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło prześlicznie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne🩷 fajnie by było mieć np kubek w takie wzorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! Też zawsze chciałam ten domek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33 Mam nadzieję, że nam obu uda się w końcu go posiąść. :D

      Usuń
  6. Nie chciałam pisać z anonima, ale za nic nie potrafię ustawić na laptopie blogowego konta jako głównego, żeby zamieścić komentarz 😵‍💫 ale oto jestem ze starego telefonu! Także piszę, żeby powiedzieć, że twój pixel art jest cudowny, prześliczny i daje klimacik odwiedzania starych stronek z gierkami 🏝️ Czekam na więcej! I jeszcze raz tylko przypomnę wielki approve respect+ dla życia z tworzenia sztuki. Miało być zabawnie, wyszło chaotycznie i może trochę meh, ale spieszę się ze skończeniem edytowania zdjęć dla klientów (chcę skończyć przed wyjazdem hehe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja piszę z anonima, bo mam ten sam problem i już męczy mnie kombinowanie z kontami, żeby udało się zalogować w komentarzach. :'''')

      I dzięki, hippie! Dla mnie nie ma innej opcji niż żyć tak, żeby być usatysfakcjonowanym i spełnionym. Nie zawsze jest łatwo, ale inaczej bym nie mogła. Fajnie, że Ty też działasz w temacie. :***

      mini creatures' world

      Usuń
  7. przepięknie Ci wyszło! i tak, pixel art jest bardzo nostalgiczne, uwielbiam estetykę wczesnych lat 2000! kojarzy mi się bardzo z stroną myspace. istnieje stronka bardzo podobna do starego myspace, nazywa się spacehey, więc jeśli chcę się coś poczuć, to warto spojrzeć (na własną odpowiedzialność). jedyną pikselową ubieranką w jaką grałam było msp, jeśli można to zaliczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Tajku bardzo mi miło. <3 Niestety mnie jakimś cudem ominął femonem myspace. :(

      mini creatures world

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)