Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

wtorek, 14 lutego 2023

Random LPS questions tag


Zanim dobiorę się do walentynkowej lasagni wrzucam tag stworzony przez Foto z bloga Analogowo LPS. 😁


1. Który figurka najbardziej przypomina ciebie z charakteru, a który z wyglądu?

Z charakteru zdecydowanie chihuahua #1. Wygląda na nieobecną marzycielkę z pięknym wnętrzem! A jak wszyscy wiemy im pies mniejszy, tym bardziej ujada. A ja ujadam każdego dnia. xD

Za to z wyglądu, hm może świnka morska... nie! To byłby pers. Gdybym była LPSem na pewno zostałabym persem. Bo jest puchaty i ma smutne oczy. Niestety nie widzę żadnego persa z brązowymi oczami, więc wybieram #22 z notką, że gdyby miał brązowe oczy, to byłby całkiem podobny.


2. Lps kojarzący ci się z twoją ulubioną postacią (z filmu, serialu, książki, gry itd.)?

Tu wybrałabym moją szynszylkę #1401, którą nazwałam Hoshi i może ktoś kojarzy, ale była taka gra na Fejsie jak Pet Society. Moje życie moje wszystko! Tam co prawda miałam królika, który nijak Hoshi nie przypominał i nazywał się do tego Hikari, ale to ta szynszylka kojarzy mi się z tą grą i ogólnie tamtym okresem mojego życia.

3. Figurka, którą najwięcej się bawisz/bawił*ś?

Myślę, że mój pierwszy w życiu LPS. Króliczek #887. Mam go najdłużej, więc ma tę przewagę. xD

4. Ulubiony kolor oczek u lps?

Ciężko powiedzieć, bo zawsze patrzę na LPS jako na całość, a swoim postaciom w grach zawsze robię niebieskie albo brązowe oczy. Ale mam słabość do zielonkawych oczek oposa #1015 i szyszki #1018.

5. Lps fuzzy vs cuddly?

Zdecydowanie LPS fuzzy! Futerkowe są najlepsze! Szkoda, że tak ciężko kupić używane w dobrym stanie i utrzymanie ich w czystości przy zabawie jest niemożliwe. Ale i tak ja uwielbiam.

6. Ulubiona brokatowa figurka?

Wydra #2151 i fretka #2287 - moje marzenia. Nie potrafię wybrać. 😓

7. Najdziwniszy charakter/historia jaką wykreował*ś jakiemuś lps?

Nie wymyślałam historii moim LPS, już chyba byłam za duża, kiedy kupiłam pierwszą figurkę i kompletnie mnie to nie interesowało. xD

8. Wymarzony dodatek od lps?

Wózeczek! Przecież to jest hit. Cały zestaw Cutest Pets to jest taka estetyka, że ja się rozpływam.

9. Lps, który stał się twoim ulubionym w ostatnim czasie, bez określonego powodu?

Przyznaję, że ostatnio LPS leżą w pudełku, bo znowu się przeprowadzam (xd), więc niech będzie słonik #2-47 (czy te numerki mają jeszcze sens? nie), bo można go włożyć do miksera. XDDD

10. Najnowsze spełnione lps'owe marzenie?

Właśnie ten zestaw powyżej! I już chyba mam kompletną serię polukrowanych zwierzaków w pełnym rozmiarze. Czyli dwa. XD

11. Posiadasz w kolekcji jakiegoś lps bez numerku? Jeśli tak to jakiego?

Ostatnie LPS to już chyba w ogóle nie miały numerków? Trochę pójście na łatwiznę, ale LPS to LPS. To będzie to ten chomiczek. A duży LPS też się liczy? Bo mam tego jamnika. xD

Dobra, chyba już wiem o co chodziło w tym pytaniu, to nie - nie mam.

12. Zwierzątko, które uważasz, że Hasbro powinno stworzyć, ale tego nie zrobiło?

DOBERMAN. Ale taki prawdziwy doberman, na co czekasz Hasbro?! I DZIK. Borze zielony, DZIK to marzenieeeeeeeeeeeeeee! Kocham dziki.

13. Ulubione trojaczki?

Motylki. Widzicie jak głupiutko wyglądają?! Urocze. 💕

14. Ulubiona seria specjalna?

Zawsze miałam problem ze zrozumieniem czym jest seria specjalna, czy chodzi o SEP? Możecie mi to wytłumaczyć? Z drugiej strony wiele zwierzaków SEP jest zwykłych... Ale brokatowe i ze szklanymi oczami! To jest coś!

15. Figurka, która ma numerek odpowiadający dacie twoich urodzin? (Dzień + miesiąc)

Wyszedł mi #2012. TAKI BRZYDAL?! xD Nie dość, że nie lubię tego kształtu to jeszcze wygląda jak łysy. Brrrr


____
Dzięki, że wpadliście! Smacznych walentynek i do napisania!

💕 💕

Zdjęcia pożyczone z lpsmerch.com


42 komentarze:

  1. Super, że napisałaś ^^
    Też mam #887, bardzo zacna figurka. Całkiem spoko ten wózeczek ^^
    POTRZEBUJĘ tego zestawu do miksowania słonia, muszę poszukać xd Ja serię specjalną rozumiem jako SEP ^^
    No trzeba przyznać, nie za zacny ten longhair xd Nie ma prawie żadnych detali :0
    _
    Nawzajem! ✨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Diario!
      Polecam szczerze zestaw do miksowania, krem wychodzi różowy, trzeba domiksować czasem trąbę, bo z nią jest największy problem, ale spokojnie można na jutro nadziewać masą pączki. XDDD Zestaw kupiony za 6zł na vinted, polecam!

      -mini creatures world

      Usuń
    2. xDDD
      Nie no, teraz to już nie wytrzymam bez tego zestawu 🤷

      Usuń
    3. Ja już faszeruję pączuchy XDD

      -mini creatures world

      Usuń
    4. No przecież, idealne na Tłusty Czwartek xd

      Usuń
  2. Jeżeli chodzi o LPS przypomianającego kogoś (mnie) z charakteru oraz LPS przypominającego kogoś (mnie) z wyglądu to ja bezdyskusyjnie postawiłabym na LPS POP.
    Brokat na petshopach jest hmm... ciekawy. I ładny... Ale i tak wolę petshopy bez brokatu. Chociaż oczywiście jak dany petshop powinien mieć brokat to wolę, żeby go miał :D
    Kreowanie charakterów, osobowości i historii petshopom? To jest must do it każdego fana LPS :D
    Zresztą, wśród fanów LPS obowiązuje stwierdzenie, że nigdy nie jest się za starym na LPS, a co za tym idzie także nigdy nie jest się za starym na różnego rodzaju rzeczy związane z LPS.
    Wózek rzeczywiście fajny, też go kiedyś chciałam, ale jednak wolę ten jednoosobowy i akurat go mam.
    Jeżeli chodzi o mnie to nigdy, żaden petshop nie spodobał mi się bez określonego powodu.
    Jeżeli chodzi o serie / edycje specjalne to SEP - Special Edition Pet, Postcard Pets (Pocztówkowe Petsopy), LPS z Chińskiego Nowego Roku, Mail Order (te za naklejki), Collectible Pets: Fanciest Pets (ze względu na wzory i kolory można je pomylić z Postcard Pets, sama tak zrobiłam zanim przeczytałam podpisy na LPSMerch), LPS Cuddly, LPS Fuzzy, LPS ze szklanymi oczami, Deco Pets, petshopy ,,giganty'', petshopy z magnesami (teraz nawet gdyby producenci wrócili do LPS z generacji 2 to pewnie i tak nie wznowiliby LPS z magnesami, bo dzieci PODOBNO umiały je wyjąć i połknąć, zresztą figurka będąca przestrzenna, mająca magnes, to jest specjalne moim zdaniem) i oczywiście przez jednych uwielbiane, a przez innych... nie lubiane - LPS POP, które co prawda nie są pomysłem Hasbro ani ich ,,popowość?'' / ,,popowatość?'' / ,,popularność'' nie została nigdy w żadny sposób uznana ani potwierdzona przez Hasbro to jednak trzeba przyznać, że jest w nich coś specjalnego. I petshopy ze znaczkami w oczach innymi niż kółka - również jest w nich coś specjalnego. Czy ktoś zna fachową nazwę na określenie ich?
    LPS z Serii Specjalnych - ja to rozumiem tak jak to opisałam powyżej.
    Ja bardzo lubię longhairy, ale ten egzemplarz również mnie się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LPS POP, hohoho. Grażyna luksusowa!
      Ja pozostałam przy kreowaniu jedynie imion, a i to mi za bardzo nie wyszło. :P

      Czyli tak jak mi się wydawało, każdy serie specjalne rozumie inaczej. Dla mnie zdecydowanie byłyby LPS z dzienniczków kolekcjonerskich i za naklejki, to taka podstawa. Ale pojęcie specjalności jest tak ogólne w LPSowym świecie, że ciężko mi było odpowiedzieć na to pytanie.

      Tori, ty robiłaś ten tag? Może jakiś pościk :D

      -mini creatures world

      Usuń
  3. Hej, zbierałam kiedyś lps i tez prowadziłam bloga, tak z nostalgii postanowiłam poszukać czy są jeszcze aktywne blogi, jak ja się ucieszyłam jak zobaczyłam twój! Bardzo miło mi się czytało twoje posty a zwłaszcza jak zobaczyłam ten post i datę z wczoraj, cieszę się ze (imo) najlepszy fandom dalej istnieje. Jako trochę zacofana osoba, chciałam się zapytać, jak to jest z popami? Kiedyś, jak je kupowałam zastanawiałam się czy za kilka lat dalej będę takie drogie czy stracą na wartości, także, straciły? (jak coś to nie zamierzam sprzedawać kolekcji, czysta ciekawość) A tak ogólnie to coś ciekawego się jeszcze działo w tej społeczności?
    -Kamila z Pralinka lps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kamilaaaaaaaaa! Czy Pralinka wróci?! Tak się cieszę, że wpadłaś! (I że ktoś zauważył posty z Aktualnościami, które zaczęłam wrzucać ;-; wzrusz)

      Od razu mówię, że ja się za bardzo w POPach nie orientuję. Natomiast z tego co widzę, że ogólnie ceny używanych LPS poszły w górę, więc pewnie popów też. Figurki z każdym rokiem robią się coraz starsze i coraz ciężej będzie znaleźć jakieś w dobrej cenie i w dobrym stanie. A popów szczególnie.

      Poza tym dostaliśmy wiadomości, że jest możliwy powrót LPS, ale najprawdopodobniej G1 lub G2, bo licencja została użyczona firmie, która np. ostatnio produkowała My Little Pony z lat 80. A powrót LPS jest nieoficjalnie zapowiedziany na rok 2024. :)

      -mini creatures world

      Usuń
    2. Ciężko mi powiedzieć czy pralinka wróci, na pewno nie zostanie usunięta ale tez na pewno nic tam już nie napisze ,bo kiedy chciałam usunąć to coś mi nie wyszło i teraz nie mogę się zalogować, chyba dobrze wyszło bo z perspektywy czasu jestem całkiem zadowolona z tego bloga.
      A powrót starych lps- wow. Nie wierzyłam że mogłoby to być możliwe, zastanawia mnie tylko co będzie z kolekcjonerami, czy nie okaże się ze figurki na które wydawałyśmy sporo pieniędzy będą teraz za polowe mniej albo, lepsza według mnie opcja, stworzą nowe w starych kształtach, albo nowe kształty w tamtym stylu (np. dzika ;))

      Usuń
    3. To dobrze, że nie udało ci się usunąć Pralinki! Za wiele was już odeszło i zablokowało blogi. Przecież to są wspomnienia, wiele z tych blogów osobiście bardzo cenię. :(

      To już jest ryzyko kolekcjonerstwa! :D

      -mini creatures world

      Usuń
    4. Mogę się chamsko tutaj zareklamować?

      Usuń
    5. NO JASNE! Reklamuj. Nie ma w tym nic chamskiego. Wspieramy! :)

      Usuń
    6. https://figurynki.blogspot.com/?m=1 <- Na razie skromnie🙈 dzięki za możliwość reklamy

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za twoją odpowiedź! Też jestem zakochana w tym zielono-turkusowym odcieniu oczek matko! *o*
    Ten wózek to zdecydowanie cudo, jedyny minus jest taki, że był chyba stworzony pod Blythe, więc jest trochę za wysoki dla normlanych lps :/
    Jeśli chodzi o pytanie 14 nie do końca wiedziałam jak ubrać je w słowa. Chodziło mi o serie takie jak pocztówki, nintendo, grooviest pets, lukrowane zwierzaki itd. itd. Uznałam, że stwierdzenie seria specjalna będzie chyba najtrafniejsze :P
    Wracając, jak zwykle bardzo dobrze się czytało! I o matko, zdążyłam zapomnieć jaki masz cudowny wygląd blogaaa.
    Czekam na następne notki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Foto! <3
      Tak, też mi się wydaje, że wózek jest typowo pod inną zabawkę, albo dałby się prowadzić naszym dłoniom, ale jest taki super!

      A to w takim razie mam pancernika z pocztówek i corgiego z dzienniczków kolekcjonerskich. :)

      Dziękuję! <3 Naprawdę miło mi, że podoba ci się blog, już zaczynam prace nad nowym wyglądem i mam nadzieję, że to będzie sztos!

      -mini creatures' world

      Usuń
  5. O, zdaje się, że do tej pory nie skomentowałam tego posta. :,) Co do aktualności, JA TEŻ. Po cichu liczę na jakiś sneak peek nadchodzących figurek, ale zakładam, że na razie jest na to sporo za wcześnie.

    #1, jeju, uwielbiam ją. Moja słodka. Moja kochana. Boli mnie, jak ludzie nazywają ją zjaraną </3

    O Pet Society wprawdzie słyszałam, ale nigdy nie grałam, bo w tamtych czasach nie miałam Facebooka. Miałam natomiast konto na gry.pl i moje serce należało do Pet Party. Ile ja godzin na tym przesiedziałam 😭 Niby teraz jest na FB, ale to już zupełnie nie to samo, serwer, choć nie jest już tylko na Polskę, ale na cały świat, przypomina opuszczone miasto. A na polskim serwerze swego czasu mój zwierzak miał nawet dziewczynę czy tam narzeczoną. :,)

    Wracając. Też mam słabość do fuzzy, ale jednocześnie nie lubię w nich właśnie tego, że są takie delikatne i trudne do znalezienia w dobrym stanie. Na przykład taka #515, nie wiem, w jakich warunkach ktoś musiałby ją trzymać, żeby nie była szara. Chciałabym kiedyś ją mieć, ale trzeba by naprawdę mieć szczęście, by znaleźć ją przyzwoicie zachowaną.

    Wózeczek mam, ale trochę inny, od małpki #216. Fajnie wygląda, jak się go postawi na półce.

    Zestaw z hipopotamem marzy mi się od momentu, gdy wszedł do sklepów, to aż niedorzeczne, że przez tyle lat nie znalazłam okazji, by go kupić xD

    Co do longhaira, mam akurat do niego sentyment, bo bardzo kojarzy mi się ze starymi blogami. O właśnie, czekam na post o nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze myślałam, że Pet PArty to podróba Pet Society, bo te gry były zbyt podobne. :D

      Usuń
  6. Coooooooo?!? Wznowią petszopy? Zrobiłyście mi dzień szkoda, że z taką obsuwą to przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co to będą za Pet Shopy. Nie mam wielkich nadziei, chlip.

      Usuń
    2. Zobaczymy czy targetem dalej będą dzieciaki czy kolekcjonerzy. Raczej to 1, więc na G2 nie mamy co liczyć🥲

      Usuń
    3. MCW, nie masz wielkich nadziei?
      Oj... To niedobrze... Bo ja się nastawiłam na to, że będzie tak jak wtedy, zanim wycofano generację drugą lps ze sklepów.
      To czyli uważacie, że nie ma co liczyć na jakieś 'wow' czy coś?
      Szczerze to z tego co widziałam i czytałam to moim zdaniem wygląda i zapowiada się obiecująco. No, ale w istotę pojęcia ,,oczekiwania vs rzeczywistość'' trzeba myśleć o dwóch stronach medalu.

      Usuń
    4. Już się nie nastawiam, bo szkoda byłoby się rozczarować. Nawet jeżeli wrócą do G2, to jaka jest szansa, że trafią do Polski? Z My Little Pony G1 chyba żaden nie był u nas w sklepach.

      Usuń
    5. Nie pomyślałam o tym, że mogliby tego nie robić na rynek międzynarodowy * zdziwiona emotikona *
      Co do My Little Pony to najbardziej lubię G3 ^^
      I jak dla mnie G4 i G5 mogli(by) w ogóle nie wprowadzać.

      Usuń
    6. Dlatego o to się boję, jest sporo reedycji zabawek, które wychodzą tylko na rynek w Stanach. :(

      Usuń
    7. No popatrz, w ogóle o tym chyba nikt nie pomyślał...
      Jeżeli rzeczywiście tak by się stało, czego oczywiście nie chcemy, to wiele LPSowiczów byłoby wtedy zawiedzionych i rozczarowanych...

      Usuń
    8. Mattel już pokazał, że ma gdzieś fanów Monster High spoza USA, po Hasbro można się spodziewać tego samego. Ale miejmy nadzieję, że będą super popularne i tak się nie wydarzy!

      -mcw

      Usuń
  7. Ejejej, MCW, Ty nie dodałaś od siebie pytania!
    A trzeba było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego, bo nie wiem o które chodzi? :)

      Usuń
    2. Foto w swoim poście odnośnie tego tagu napisała między innymi, że: ,,[..] Ważną rzeczą związaną z tym tagiem nie jest tylko to, że po prostu odpowiecie sobie na pytania i macie już wszystko z głowy. Nie ze mną takie numery. Wymyśliłam, że każdy kto postanowi wziąć udział musi na końcu dodać kilka lps'owych pytanek od siebie (według uznania - nie macie weny twórczej wystarczą 2, a jeśli naprawdę wam się nudzi możecie walnąć ich nawet 20). Ja po jakimś czasie zbiorę wszystkie wasze pytania w jeden post i sama na nie odpowiem. Mam nadzieję, że taki format wam się spodoba. <3 [...]''.
      W razie czego możesz zedytować swój post :)

      Usuń
    3. aaa. myślę, że tyle wystarczy. :D może wezmę udział w jakimś tagu w przyszłości.

      Usuń
  8. MCW, a kiedy pokażesz to LPSowe marzenie z 24 lutego? (Jeżeli je rzeczywiście spełniłaś)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety osoba sprzedająca anulowała płatność tłumacząc, że się zakręciła i już te LPS sprzedała. :( Do tej pory nie mogę się z tym pogodzić. Chodziło o zestaw urodzinowy małpek G5. To moje wielkie marzenie, żeby mieć kompletny zestaw w idealnym stanie.

      Usuń
    2. :(

      Mam nadzieję, że jednak wcześniej czy później uda Ci się to zdobyć!

      Tak w ogóle to wygooglowałam ten zestaw i bardzo chcę ten ,,balonik'' niebieski w kształcie pieska... Może kiedyś...

      Usuń
  9. Co do 6 Urodzin Twojego Bloga...
    * aktualizacje: istnieją, polecam xd *
    To MCW fajnie, że tu jesteś i dzielisz się z nami Twoją Lpsową Pasją ^^ <3 <3 <33
    To okazja i to jaka: bardzo duża, więc napiszę Twoją Nazwę całą
    Mini Creatures World
    (Też szczerze to obydwie ładne moim zdaniem, ale ta wymyślona przeze mnie jest też częściej przeze mnie stosowana i i jest dla mnie fajniejsza, zawsze miałam problem z napisaniem tej ,, ogólnie obowiązującej '' ) .
    (W imieniu własnym i LPS, tak aluzja)
    Dziękuję za te 6 lat Wspólnego LPSowego Świata
    I mam nadzieję, że będzie ich więcej ^^
    * pierwszy raz składam komuś życzenia z Tej okazji,
    znam Ciebie tyle i na tyle, że akurat Tobie wiedziałam co napisać)
    ----
    Ale i tak wolę mówić / pisać MCW...
    ----
    Gdyby kto pytał to
    Tu Torineko
    Ale ,,widmo'' złego zalogowania stało się akurat możliwe i uzasadnione... Nie polecam tego xd
    ---

    Torineko

    -----

    PS

    Tak tu się nam odaktywniłaś, że też szczerze to myślałam, że odchodzisz. To byłoby bardzo smutne...
    Ale skoro pamiętałaś o Urodzinach Twojego LPSowego Bloga to o LPS też pamiętasz ^^

    Z Twojego LPSowego Kanału tak jakby sobie odeszłaś, ale

    Dobrze, że na Twoim LPSowym Blogu dalej jesteś, bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tori! Bardzo miło z Twojej strony <3 Nazwe możesz sobie skracać dowolnie jak Ci odpowiada, wiadomo o co chodzi. :) Trochę też podłapałam od Ciebie i czasem skracam sobie do mcw. Tak czy inaczej dziękuję jeszcze raz za życzonka! Co prawda nie jestem tu za bardzo aktywna, ale wchodzę w miarę regularnie i nie mam zamiaru odchodzić, raczej czekam na natchnienie, żeby coś tu dla was napisać. :) Jednak formę blogową dużo bardziej wolę niż tworzenie filmów. Tutaj też jest malutka, ale bardzo fajna społeczność, którą uwielbiam i się z wam zżyłam, a na YT tego nie mam. Na razie sporo się dzieje w moim życiu i po prostu nie mam przestrzeni, ale na moim kanale na pewno pojawi się film wyjaśniający i zapraszający na tiktoka, którego mam cały czas w planach. Oczywiście o tematyce zabawkowej. Już nawet mam nagrane filmy, potrzebuję je zmontować.

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł z tymi aktualnościami ;D Spóźnionego wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. MCW, w takim razie czekam na Twój film na YT, na Twoje posty na LPSowym Blogu i życzę powodzenia jeżeli chodzi o zakup małpek! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TikTok, ale na YT też będą dłuższe recenzje! :D Na pewno dam znać. I dziękuję. <3

      -mcw

      Usuń
    2. Ooo, na YT też coś będzie! To świetnie! Bardzo się cieszę i w takim razie czekam na informacje <3
      I oczywiście na filmy :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)