Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 6 października 2023

Nowe figurki LPS! Toy Fair 2023

 Jako że czuję się już o wiele lepiej mogę w końcu skleić jakiś post. Nie chcę za bardzo powtarzać tego, o czym pisały ostatnio Julisiak, Angelica i Hippie, chociaż pewnie jest to nieuniknione. Ale jak to tak u mnie bez nowości, o których to uwielbiałam pisać najbardziej. :) 


Wszyscy już wiemy, że wracają do nas stare dobre LPS i to dosłownie (czyżby ruch "STOP nowej generacji!" w końcu dał efekt? haha). Co ciekawe, oficjalnie potwierdzono, że będzie to 7 generacja (G7) LPS, więc wszyscy, którzy mieli do tej pory problem z podziałem na generacje w końcu mogą spać spokojnie i odłożyć broń.

Będę się opierać m.in. na filmie xCanedensis z Toy Fair, który możecie obejrzeć tutaj.


Na początku xCanedensis wspomina, że widziała wiele kształtów i nowości poza kamerą, których niestety nie może nam pokazać ani o nich mówić. Dostaliśmy też informację, że pojawi się wiele nowych kształtów Littlest Pet Shop, niektóre będą inspirowane istniejącymi już figurkami. Inna vloggerka wspomina, że był zakaz robienia zdjęć na stoisku LPS. Jedno jest pewne - wszystko wygląda bardzo obiecująco i ekscytująco.

Oczywiście nie mogło zabraknąć pandy, która stała się symbolem nowej generacji.

Wrzucam też post zbiorczy z Instagrama, gdzie możecie zobaczyć trochę zdjęć z Toy Fair.


Spore poruszanie wywołało ujawnienie nowego kształtu - axolotla. Niektórym ludziom się on podoba, innym mniej. Pewne jest i jest to oficjalna informacja od jednego z przedstawicieli LPS na Toy Fair, że axolotl nie będzie jeden, będzie ich kilka i to w różnych wersjach kolorystycznych. Na zdjęciu widzieliśmy różowego, na plakacie pomarańczowego. Moja opinia jest taka, że o wiele bardziej podobają mi się niektóre z customów przedstawiających axolotla niż ten oficjalny, ale nadal jest uroczy. I ja bardzo, ale to bardzo się cieszę, że będą tworzyć swoje własne kształty.


Do żywych wrócił nie tylko oficjalny Instagram, ale również kanał You Tube: @littlestpetshopofficial gdzie można obejrzeć reklamę/zwiastun nowej gry LPS w Roblox.


Nowe oficjalne hasło brzmi  ✨Unleash the bobble✨  i ciekawa jestem jak będzie brzmieć polska wersja. Nic sensownego nie przychodzi mi do głowy poza "daj ponieść się trzęsawce" 😂😂😂

Nowe LPS zapowiedziane są na wiosnę 2024 i mają być dostępne w 20 krajach świata. Potwierdzono, że jednym z tych krajów jest Rumunia, więc raczej możemy być spokojni, że trafią one również do Polski!

To tyle. Starałam się znaleźć więcej informacji odnośnie nowych LPS, albo chociaż zdjęć w lepszej jakości, ale wygląda na to, że faktycznie Basic Fun wzbrania się przed jakimkolwiek wypływem informacji. Trochę mnie to boli, bo we wcześniejszych latach udało mi się stworzyć obszerne wpisy o stoiskach na Toy Fair, no trudno. Czekamy na kolejne wieści. 👋



Źródła:
https://www.youtube.com/watch?v=Dx28u4bd7gc&ab_channel=TheDollCircle
https://aminoapps.com/c/newlpsamino/page/blog/lps-custom-axolotl-aquatic-figures-hand-painted-by-hellostudios/PJp2_w4xTmu64WGwoPJzL5NJlDXnmDZ3p6w

5 komentarzy:

  1. Ooo, nie oglądałam filmiku od canadensis! Może warto się jemu przyjrzeć :)
    Ja nadal będę miała problem z podziałem na generacje. Mózg mi się zatrzymał na G4, dla mnie to jest G5 xD Nie wiem, taki bardziej dokładny podział wydaje mi się być strasznie niefunkcjonalny.
    "daj ponieść się trzęsawce" POPŁACZĘ SIĘ! Ej ale w sumie, trzęsące się główki były jednak sporym selling point w pewnym momencie, prawda? A nie pamiętam tego w ogóle z polskich materiałów promocyjnych.
    Odnośnie tego czy będzie w Polsce, zaadresowałam to u mnie w komentarzach, ale będzie Polska, udało mi się znaleźć źródło w postaci screenshota maila od Customer Service. Już się zaczęłam bać, że będę się musiała wybrać za granicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bardzo krótko jest w tym filmie o LPS. Jednak poszli za podziałem na generacje jaki funkcjonował na LPS Merch. Trochę szok, myślałam, że będzie to G6. Dla mnie to byłoby bardziej logiczne.
      Ruszające się główki trochę zrobiły markę LPS mam wrażenie i zawsze były ich charakterystyczną cechą (do czasu ofc), więc do tego nawiązują, bo bobble heads to właśnie te ruszające główki. Ale na polski nie da się tego przetłumaczyć jeden do jednego. :)
      To super, jak jest potwierdzone, że będzie Polska to śpię spokojnie. :)))

      Usuń
  2. Trochę dziwnie, że akurat G7, bo jak dla mnie do tej pory istniało tylko 5 generacji. W każdym razie, ładnie to brzmi, generacja siódma 😭❤️
    Mam ogromną nadzieję, że na Toy Sisters / LPS merch będzie prowadzona baza danych tych figurek ❤️
    No właśnie się dziwiłam, dlaczego jest tak mało zdjęć z Toy Fair. Okazuje się, że po prostu zostały zrobione nielegalnie 🙃
    Nie jestem fanką tego axolotla, bardziej podobają mi się customy💖 Wygląda tak... hmm... głupkowato? Dziwnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LPS merch raczej na pewno będzie aktualizowane biorąc pod uwagę, że siostrzane witryny z innymi zabawkami do kolekcjonowania są na bieżąco.
      Nie wiem czy te zdjęcia zostały zrobione nielegalnie. Mimo wszystko jakieś stoisko LPSy miały, a na Toy Fair przewija się sporo ludzi. Zakaz robienia zdjęć stoiska w ogóle byłoby dziwne. Ale po jakości tych zdjęć faktycznie widać, że robione były ukradkiem. :D

      -mini creatures world

      Usuń
    2. Diario, LPSMerch zostało już uzupełnione o niektóre kształty z G7

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)