Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

poniedziałek, 9 października 2023

LPS powracają! Jeszcze więcej nowości

 Machina ruszyła i wychodzi na to, że teraz co chwilę będą nas zalewać wieści ze świata LPS.

Dosłownie kilka godzin temu na koncie insta @back_to_lps pojawiły się informacje o nowych zestawach figurek, które zostały dodane na kanadyjskim Amazon z adnotacją, że będą dostępne od 1 stycznia. Ciekawe czy ta data już jest oficjalna, no i jak długo będziemy czekać na figurki w Polsce.

(ceny mogą się zmienić, podałam je orientacyjnie)

Zacznijmy od 5-paku o nazwie "New beach besties".


W zestaw wchodzi 5 figurek, 7 akcesoriów i karta kolekcjonerska. Zastanawiam się czym może być ta karta? Czy to ulotka czy może karteczka z podobizną LPS i opisem jego cech charakteru, które widzieliśmy na Toy Fair?
W aukcji widnieje informacja, że do zebrania będą dwa takie zestawy, każdy po 5 zwierzaków i będą zawierać zwierzaki od #56 #65, bez możliwości powtórki. Dodatkowo do zestawu otrzymamy specjalny kod, który odblokuje nam wirtualne zwierzątko. Czy tu jest mowa o Robloxie i LPS, które można w nim posiadać?

Cena w przeliczeniu wynosi około 100 zł.
Link tutaj >>klik<<

Zestaw "New Pets Got Talent"


Jeżeli wydaje wam się, że gdzieś już podobny zestaw widzieliście, to się nie mylicie. Jest to reprodukcja zestawu "Tricks and Talents Show".


W nowym zestawie dostaniemy ptaszka i psa, co do którego podobnie jak w przypadku axolotla pojawiły się mieszane opinie. Ten pies przede wszystkim mi osobiście przypomina doga niemieckiego. Bardziej tego z G5 niż G2. Pojawiły się zarzuty, że nowe kształty od Basic Fun nie pasują do estetyki G2 i wyglądają jakby były... łyse. I coś w tym jest. Zarówno axolotl jak i ten pies mają bardzo jajowatą głowę. Trochę wygląda jakby był łysym wujkiem wyciągniętym z amerykańskiego serialu. No powiedzcie, że nie. xD
Poza tym nie jestem fanką akurat tego zestawu. LPS miały tyle świetnych domków i akcesoriów, myślę, że nikt by nie płakał, gdyby przywrócili do życia jakiś inny zestaw zamiast tego.

Zestaw będzie zawierał zwierzaki #66 i #67. Tak samo jak w poprzednim zestawie dostaniemy kartę kolekcjonerską i kod do użycia na jakiejś stronie/w grze.

Cena w przeliczeniu to około 120 zł.
Link tutaj >>klik<<

Ostatnią rzeczą, którą udało się odkryć są 3-paki w formie blind boxów ("saszetek").

zdjęcie insta @back_to_lps

18 nowych zwierzaków bez możliwości powtórek. Opakowania prawdopodobnie będą numerowane aby uniknąć zakupu tych samych figurek. Jakie zwierzaki będą w opakowaniach widzicie powyżej, będą to LPS #1 do #18. Zastanawiające jest to czy te same zwierzaki będzie można kupić pojedynczo. Na zdjęciach z Toy Fair mogliśmy zobaczyć pandę #1 w pojedynczym opakowaniu. Pojawiły się spekulacje, że być może zestaw blind boxów będzie wychodził korzystniej cenowo niż kupowanie wszystkich zwierzaków osobno.

Na pewno przyczaję się na pandę #1 i pandę #16.

Ponownie w zestawie znajdziemy kartę kolekcjonerską i wirtualny kod. Wygląda na to, że te zwierzaki w 3-paku nie mają dodatkowych akcesoriów (wiemy już, że kupione pojedynczo mają po jednym dodatku tak jak było to dawniej).

Niestety do tego zestawu nie udało mi się odnaleźć linku.

~

Co myślicie o tych nowościach? Przyznam wam, że bardziej jestem podekscytowana akcesoriami i nowymi kształtami niż reprodukcjami G2. 🙊

36 komentarzy:

  1. Z tego co widziałam, jest opcja darmowej wysyłki na tych ogłoszeniach , więc kto wie, może się zdecyduję haha
    Faktycznie, nowe kształty są mocno średnie.
    W ogóle niezbyt podoba mi się pomysł, żeby robić reprodukcje istniejących już figurek, tym bardziej unikatowych 🙃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy darmowa dostawa nie dotyczy jedynie Kanady, trzeba by to sprawdzić. Plus dla nas w Polsce 23% vat od całości (z przesyłką).
      jak na razie nic nie wiemy o repreodukcjach np. popów. chociaż to się wydaje mi najbardziej realne. wątpię, żeby wrócili do figurek ekskluzywnych itp.

      -mini creatures world

      Usuń
    2. Denilah, LPSTuberka, powiedziała, że BYĆ MOŻE dostaniecie POPy

      Usuń
    3. Diario, co do drugiej części Twojego komentarza, to mam tak samo!
      ^^

      Usuń
    4. Jak Kanady jak Basic Fun jest z Florydy...?

      Usuń
    5. Bo te ogłoszenia powyżej z nowymi zestawami zostały znalezione na kanadyjskim Amazonie.

      -mcw

      Usuń
  2. szczerze niektóre kształty G2 na początku też były dziwne, myślę, że to będzie kwestia czasu aż będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może!

      -mini creatures world

      Usuń
    2. Będą dążyć do perfekcji XDD

      Usuń
    3. No bo to jednak / po prostu, niestety / stery, to już nie będzie to tak samo...

      Usuń
  3. O ile aksolotl mi się podobał i osobiście czuję w nim vibe starych LPS, tak ten piesek dla mnie wygląda jak nieudana próba redesignu doga niemieckiego. I szczerze troszeczkę się boję, że to może być to?
    Mam bardzo nieśmiały lęk przed tym, że Basic Fun mogło postanowić zrobić redesign popularnej piątki, żeby uniknąć sytuacji, w której te figurki będą masowo wykupywane ze sklepów i sprzedawane w internecie po znacznie wyższych cenach. Mam nadzieję, że za jakiś czas okaże się, że gadam głupoty, ale obecnie trochę się o to martwię ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może wtedy za to ceny PRAWDZIWYCH POPów spadną
      xd

      Usuń
    2. Raczej nie. Jedyna sytuacja, w której ceny starych popów mogłyby spaść, to właśnie wtedy, gdyby Basic Fun przywróciło dawne kształty popów do sprzedaży. Jeśli zrobią ich redesign to stare popy prawdopodobnie staną się jeszcze droższe.

      Usuń
    3. Ale gdyby zrobili redesign POPów gorszy... Może wtedy...?
      :D

      Usuń
    4. ciężko na razie cokolwiek stwierdzić, bo tak naprawdę o planach BF wiemy bardzo niewiele. Pewnie dużo będzie zależeć od odbioru konkretnych zestawów i opinii ludzi. Już się szykują na współprace z LPS Tuberami.

      -mini creatures world

      Usuń
    5. Wydaje mi się, że ceny popów nie spadną nigdy. A to z prostego względu, nabiorą jeszcze większego znaczenia kolekcjonerskiego i zostaną okrzyknięte mianem "starych, prawdziwych i oryginalnych". Na pewno bardzo ciężko byłoby je odróżnić od nowych (o ile w ogóle powstaną, raczej skłaniam się ku temu, że przywrócą kształty, ale malowania zrobią inne). A już w ogóle hitem by było, gdyby weszli we współpracę z SophieGTV i zrobili zestaw figurek z LPS popular jako uhonorowanie tego LPSowego fenomenu. To by było coś. Nierealne, ale teraz na to wpadłam. xD

      -mini creatures world

      Usuń
    6. O no, mogliby zrobić XDD
      Już to widzę: kosmicznie drogie EKSKLUZYWNE ZESTAWY z
      lps popular

      zawierające
      TAK ZWANYCH:
      - Savannah;
      - Tom'a;
      - Brooklynn;
      - Sage'a.

      I o, Rejczel !
      Często, a nawet i po prostu, bardzo często, ją pomijają :/
      A nawet bardzo często :/
      Moim zdaniem niesłusznie!

      Usuń
    7. MCW, a z jakimi LPSTuberami?
      Mam nadzieję, że nie z Elaine, bo wtedy zrobią z tych nowych ,,petsów'' ISTNE, do tego patologiczne, demony.
      Coś jak MH tylkoże w wersji
      ,,słodkich zwierzaczków'' .
      To by był koszmarek xd

      Usuń
    8. no takie zestawy w domyśle nie miałyby być ani ekskluzywne ani drogie. nie widzę żadnego powodu, dla którego takie miałyby być. po prostu każdy mógłby kupić sobie zestaw sygnowany przez SophieGTv. Coś jak nie wiem, kokardki na włosy jojo siwy. nic w tym ekskluzywnego. no a że to nowe byłyby nowe zestawy i nowe popy, to raczej cena byłaby jak standardowych lps. ale to tylko gdybanie, raczej nic takiego nie powstanie. rym. :P

      jeszcze nie słyszałam, żeby kiedykolwiek hasbro wysunęło współprace do polskich LPSTuberek i raczej się tak nie zadzieje. a już wątpię, żeby wybrali Elaine, bo jak rodzice zobaczą co ona wyprawia z figurkami, to to będzie raczej anty-reklama niż reklama dla LPS, które mają być słodkie i urocze.

      -mcw

      Usuń
    9. na pewno LPS Honey będzie miała współprace. Basic Fan też wrzuciło post, żeby zgłaszali się do nich LPS Tuberzy zainteresowani współpracą. Raczej na pewno zacznie się i skończy tylko na anglojęzycznych kanałach. :(

      -mcw

      Usuń
    10. Widziałam zaczątki jakby redesignu / reebootu / remake'u POPów gdzieś i TO widać, da się odróżnić, który LPS jest od Hasbro, a który od Basic Fun. A przynajmniej ja odróżniam bez problemu. Mnie się NIE podoba, ale co kto lubi.

      Usuń
    11. Nie wiem czy się zacznie i skończy tylko i aż na ENG itp., ale tak się reklamowali, że tacy niby dla wszystkich krajów będą dostępni i otwarci na współpracę xd

      Usuń
    12. Ja nie widziałam, więc jestem ciekawa.

      No, tylko że my (w Polsce) nie mamy żadnego godnego przedstawiciela LPS community do współpracy. Zostają vloggerki zabawkowe typu miss Aga itd.

      -mcw

      Usuń
    13. Ja z nimi na współpracę i tak bym NIE poszła

      Usuń
  4. Wiem, widziałam co nieco, jeśli chodzi o pierwszy zestaw to wreszcie coś, cokolwiek, ładnego. Xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to ,,wszystko'' wygląda PRAWIE tak samo...
    Moim zdaniem to są takie jakby ,,odgrzewane kotlety'' .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie? też nie za bardzo mi w smak takie odgrzewanie. albo niech zrobią zestawy 1:1, albo niech zrobią w ogóle po swojemu.

      -mini creatures world

      Usuń
  6. Zacznijmy od tego czy te nowe ,,petsy'' w ogóle będą w Polsce
    dostępne w sensie,
    wiesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, MCW! 💗
    Mam pytanko :3 Czy w tym roku jest planowana druga edycja świątecznej paczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK! Właśnie dzisiaj myślałam o tym żeby napisać post i zobaczyć czy ktoś byłby chętny. :)

      -mcw

      Usuń
  8. Ten piesek z zestawu "New Pets Got Talent" to buldog francuski. Przynajmniej na lpsmerch jest tak napisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, no sama nie wiem. w ogóle mi nie wygląda na buldoga. jak będzie jakieś oficjalne info, to się zgodzę. na samym lps merch jest sporo źle podpisanych zwierzaków. ale, kto wie :)

      - mini creatures world

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)