Aktualności

13 września 2023
Nadal czekam na jakieś wieści odnośnie nowych LPS. Nadal próbuję kupić ten zestaw małpek :'l i gdzieś zobaczyłam, że ktoś chce stworzyć plecaki a'la największy domek LPS i CHCĘ!
+ montuję filmy na tiktoka o zabawkach (nie tylko LPS)

19 lipca 2023
Niedawno blog mini creatures' world obchodził 6 urodziny. Wow!

12 kwietnia 2023
Jak ja tęsknię za LPS. Kiedy jakieś newsy o nowych figurkach? >.>

24 lutego 2023
Czy właśnie spełniłam swoje LPSowe marzenie?!!!!!

16 lutego 2023
Tłuściutkiego Tłustego Czwartku wszystkim!!!

15 lutego 2023
Wracam do spisywania listy starych blogów o LPS. Pierwszy post z opisem blogów z platformy BLOX już niebawem!

piątek, 10 listopada 2023

Świąteczna paczka 2023, edycja druga!

 Cześć, kochani!

Piszę z pytaniem czy ktoś byłby chętny wziąć udział w drugiej edycji świątecznej paczki? 😀

W skrócie: podobnie jak w tamtym roku będziemy wymieniać się symbolicznymi paczuszkami, w których można umieścić co tylko chcecie, np. słodycze, świąteczną kartę, drobny upominek, a może figurkę, która zalega Wam w szufladzie i z chęcią byście ją komuś na święta podarowali. Możliwości jest milion. Dla każdego słowo "symboliczna" ma inne znaczenie, ale chodzi o to, żeby komuś sprawić radość, niekoniecznie się wykosztowywać. A może robicie coś ręcznie? ❤

Co myślicie? Ko byłby chętny? Podajcie od razu swoje maile. Mój to mcreaturesworld@gmail.com

Może macie jakieś uwagi lub propozycje? Piszcie koniecznie.

Buziaki! <3

12 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! ❤️
    Mail taki, jak w zeszłym roku, amufolwarska@gmail.com ✨

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wzięłabym udział, ale pierwsze mam pytanko, żeby upewnić się, gdzie ja wtedy będę i czy na pewno zdążę, kiedy mniej więcej miałoby miejsce losowanie i wysłanie paczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowanie w okolicach 20 listopada, może kilka dni po, a jeżeli chodzi o paczkę, to umawiamy się, żeby osoba dostała ją przed 25 grudnia. :)

      -mini creatures world

      Usuń
    2. Super! c: W takim razie mój mail to nataliak2222@gmail.com

      Usuń
    3. Aaaa, fajnie, że bierzesz udział <3333

      -mini creatures world

      Usuń
  3. Omg, ja chcę ja chcę!! Rok temu było super <3
    angelikaapawlak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3333 Nie wierzę, że to już rok!

      -mini creatures world

      Usuń
  4. Ja teeeeeż ❤️
    chowww346@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy jeszcze można mnie uznać za część blogosfery, ale... ja też mogę? :,)

    lokebukowska@gmail.com

    (jakie ja tu musiałam odprawiać rytuały, żeby móc wybrać konto w module komentowania xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaaaaaaa <3 super!
      - mini creatures world

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie komentarz. :)